Ocean Outdoor Norge får ny selger fra P4 med på laget Cassandra Thomassen er ansatt i Ocean Outdoor Norge. Hun skal ha hovedansvaret for nettverket Hvilepuls, som har reklameskjermer på over 350 legekontor over hele Norge.
Disse vant priser på DCC Awards Onsdag 9. oktober ble DCC Awards arrangert i Oslo. Her får du en liste over alle vinnerne.
Inviterte folk til å slippe ut grisen - så mange ville hjelpe Dyrevelferd var fokus i NOAH-kampanjen.
DCC Grand Prix arrangeres for første gang Jakten på den første vinneren av Digital Creative Competition Grand Prix er i gang.
Idrettsforbundet inngår partneravtale med Ocean Outdoor Norway Har inngått en tre år lang avtale om levering av reklame til digitale og analoge flater.
Jens Thomassen går fra Clear Channel til Ocean Outdoor Jens Thomassen blir ny head of labs i Ocean Outdoor
Slik valgte de å promotere konkurransen: – Vil vekke nysgjerrighet Ansatte ved en rekke reklamebyråer i Oslo møtte et nytt syn utenfor sine kontorer tirsdag morgen.
JCP PRAD og WAL vant årets DCC Awards – Det er tydelig at bidragsyterne har lagt mye innsats i å finne gode og effektive løsninger som kan utnytte mediekanalen på en sterk måte, sier juryleder Therese Becke.
Utendørsbransjen velger Ipsos som leverandør av neste generasjons DOOH-målinger i Norge – Vi er sikre på at den nye Outdoor Impact-løsningen vil sette den norske utendørskanalen i forkant når det gjelder mediemåling.
Ocean Outdoor lanserer kjøpesenterundersøkelse – Vi ser for eksempel at kjøpesentre er en viktig plass for sosiale aktiviteter, sier Thomas Haave.
Clear Channel styrker kommersiell avdeling – Har brukt sommeren til å ansette Henter søskenpar fra konkurrenten.
Ocean Outdoor har lansert ny kreativ hub Ocean Labs med sin første kreative kampanje for DCC-vinner Hyper.