Oda velger OMG som nytt mediebyrå i Norden Det er god fart i PHD om dagen og fremover skal byrået lede kunderelasjonen til Oda med hele Omnicom Media Group (OMG) i ryggen.
DNBs nye kom-direktør har stått i kriser før: – Runda hele håndboka Liselotte Lunde ser fram til å ta fatt på nye oppgaver i DNB, og tar med seg flere erfaringer fra sin gamle jobb i Oda.
Helge frykter 2025 blir fylt av de samme navlebeskuende bransjediskusjonene – Det er folk i vår bransje som står bak tåkeleggingen til oljeselskapene.
Derfor takker influenseren nei til lukrative samarbeid – Kjappe penger lønner seg aldri, sier Ida Gran-Jansen.
Han blir dentsus nye leder for strategi i Norge Håkon Halvorsen Wik var markedsdirektør i Oda, nå går han til dentsu Norge.
EM-stunt med 32 printannonser på 32 dager: – Vi angret litt etter 10-12 dager I sommer var Oda på ballen og fristet fotballsultne nordmenn med stort utvalg og dagsaktuelle startellevere gjennom hele EM.
Oda svarer på Nicolai Tangens middagsinvitasjon til Elon Musk med humoristisk annonse Nicolai Tangen inviterer Elon Musk på kul reinsdyrmiddag. Oda inviterer DN-lesere på en litt rimeligere variant.
Årets markedsfører: – Det har vært en del interne kamper Hun er helt fersk i jobben, han fløy inn fra Indonesia for å få med seg prisutdelingen. Nå har de sikret seg én million markedsføringskroner.
Oda ble årets markedsfører Onsdag kåret MFO hvem som er den beste markedsføreren. Oda stakk av med prisen.
Disse seks kjemper om å bli «Årets Markedsfører» Vinneren stikker av med én million i annonsekroner hos Schibsted.
Nina Mikaelsen er ny markedsdirektør i Oda Oda har ansatt Nina Mikaelsen som ny markedsdirektør i Oda Norge.
Satser på bærekraftsinfluensere – nå gir de og ut bøker – Med forlaget så skaper vi en enda større plattform for gode forbilder for morgendagen.
Finn.no med best omdømme i Norge Finn går helt til topps, Norwegian med fly-seier og Facebook med bunnplassering. Her er resultatene fra årets omdømmemåling.
Liselotte Lunde er ny kommunikasjonsdirektør i Oda – Jeg tror oppriktig at Oda trengs i hverdagen til folk flest.
NRK og Schibsted er de mest attraktive som arbeidsgiver - kun to byråer inne på topp ti Det viser de siste funnene i Tefts bransjeundersøkelse: TRY og Anorak må ta til takke med henholdsvis sjette og tiende plassering.
Denne trioen slår seg sammen for å lansere en rekke bærekraftige selskap Louise Fuchs går inn som partner i profilbyrået Team Tomorrow og starter bærekraftsbyrå og forlag sammen med bærekraftsprofil Hanne-Lene Dahlgren og mediaprofil Nikolai Kaatorp Mathisen.