OL-stjernen signerer med Baardsen Sport Med OL-gullet i Paris etablerte Solfrid Koanda (26) seg som en av Norges største profiler. Nå inngår «verdens sterkeste kvinne» et samarbeid med PR- og sponsorbyrået Baardsen Sport.
Sponsorene gjorde OL-drømmen mulig: – Alt kan ikke handle om slag på kassa Med drahjelp fra «Like Muligheter»-prosjektet fikk Norge med et kvinnelag i stafett i OL, for første gang i historien.
Nyinnspilling av «Se ilden lyse» nominert til global musikkpris I forbindelse med relanseringen av Dale of Norways OL-genser fra 1994 spilte artisten SKAAR inn en ny versjon av den ikoniske norske låten «Se ilden lyse». Nå har nyinnspillingen blitt shortlistet til Music+Sound Awards 2024.
Grace Bullen takker banken med OL-drakten – DNB er grunnen til at jeg ikke sluttet med bryting, sier OL-medaljevinneren.
Bloom sparket i gang fusjonen med OL-kampanje for Foot Locker Snaue tre uker etter sommerens fusjon i Ahead Group var Bloom ute med sin første, store kampanje under nytt navn.
Nå er PR-rådgiveren tilbake i rampelyset Savnet etter kicket med livesendinger ble for sterkt for Carina Olset Hovda.
TRY med global kampanje for WWF Mens verden venter på å feire nye sportsrekorder under OL i Paris, setter WWF International og TRY søkelyset på rekordene vi ikke har lyst til å slå.
Birgit Skarstein fronter ny DNB-kampanje DNB, i samarbeid med VISA, lanserer i dag en ny reklamekampanje med fokus på Paralympics.
Samsung lanserer ny OL-kampanje – utfordrer janteloven Samsung inngikk i januar et samarbeid med to av Norges største OL-håp, Karsten Warholm og Grace Bullen. Nå lanserer de sin første kampanje – og sammen med en rekke OL-utøvere utfordrer de janteloven.
Stereo Skis skilansering ble til OL-satsing Det norske skimerket Stereo Skis og alpinlegenden Kjetil Andre Aamodt ønsket hjelp med å lansere sine nye racingski.
Tidligere Discovery-topp blir partner og rådgiver i NPG Sport & Communication: – En drømmesignering Bytter ut konfetti og champagne med brødskiver og leverpostei på Ullevaal: – Forhåpentligvis får jeg brukt hele mitt erfaringsspekter i dette arbeidet.
XXL har fått sin første ambassadør – Håper det kan tilføre er økt kunnskapsdeling og inspirasjon både internt og eksternt.
Reklameguru reagerer på Discoverys OL-reklamer: – Ødelegger gleden ved OL – Dels er det forferdelig mange, dels er de lange og dels er det konkurrerende filmer mot hverandre.
OL i Tokyo: Ny kampanje skal få TV-seerne til å støtte flyktninglag Flyktninglaget er klare for OL. Discovery+ og Eurosport oppfordrer seerne til å vise sin støtte og bli deres «hjemmepublikum».
Discovery Norge skal dekke OL fra et virtuelt Tokyo-studio i Norge – Klaffer alt, kan dette bli vårt beste sommer-OL noensinne.