First House-topp skeptisk til GK-pris Geelmuyden Kiese lanserer egen kommunikasjonspris for Arendalsuka. Det faller ikke i god jord hos initiativtakeren bak den politiske uken.
GK dropper å reise til Cannes – dette gjør de andre byråene Mandag braker det løs med Cannes Lions. Men det blir ikke mange norske stemmer der nede.
Bransjen hyller Kjetil Try: – Norges dyktigste reklamemann Byråtoppene hyller Kjetil Try som en kultur- og bransjebygger uten sidestykke. Samtidig blir det nyttige råd fra konkurrentene om å vokte arven når Sindre Beyer nå overtar sjefsstolen.
Her er TRY Råd med sitt In2Sabre-gull Mens TRY Råd stakk av med pris for sin sustainability-rapport, fikk GK gull for sin unsustainability-rapport.
– Håper vi stikker av med minst fire priser! Mandag kom årets nominasjoner til Sabre Awards. Sju norske byrå er å finne på listen.
GK ble mestvinnende byrå på CMA igjen – se alle de norske vinnerne her! – Over all forventning, sier byråsjefen selv
GKs gull-reklame går verden rundt: – Man mister ikke hodet av den grunn Fikk bønder til å åpne seg opp om sin største uro.
Ole Henrik deler sitt dummeste sommerminne: – Mitt første og siste forsøk på dødsing Framover overlater han dødsingens kunst til de yngre i familien.
– Husk at du snakker til mennesker GKs kreative leder vil ha en endring i måten man tenker B2B-markedsføring på.
– Prisvinnende reklame er 12,5 ganger mer effektiv enn reklame som ikke vinner priser Hva er viktigst, kreativitet eller effekt?
Geelmuyden Kiese og Trigger stikker av med tre IN2Sabre-gull Norske byrå hevder seg i internasjonalt konkurranse.
Trigger har hele sju jobber på shortlist i EM for PR: – Vi har ambisjoner om å hevde oss i toppen Trigger, Geelmuyden Kiese og PR-Operatørene skal forsvare de norske fargene i årets VM for PR.
Konkurrenter går sammen om omdømme- og rekrutteringskampanje Revisorforeningen og Geelmuyden Kiese skal bygge anerkjennelse og attraktivitet for revisoryrket.