Utendørsbransjen velger Ipsos som leverandør av neste generasjons DOOH-målinger i Norge – Vi er sikre på at den nye Outdoor Impact-løsningen vil sette den norske utendørskanalen i forkant når det gjelder mediemåling.
Ocean Outdoor lanserer kjøpesenterundersøkelse – Vi ser for eksempel at kjøpesentre er en viktig plass for sosiale aktiviteter, sier Thomas Haave.
Q-meieriene tviholder på påskeeggjakt, selv om flere etterlyser krim : – Vi kopierer ikke andre Produsenten viderefører den analoge påskeeggjakten og utvider jaktmulighetene digitalt.
Fasett Oslo med morsomt stunt: Prøvde å «stjele» ansatte fra Hyper Lagde verdens minste utendørsreklame i helgen.
DCC kårer to vinnere som får live reklame verdt to millioner Onsdag 1. desember faller avgjørelsen - da skal historiens første Digital Creative Competition Nordics-utgaven avgjøres.
I januar ble han sjef for utendørsreklamegiganten. Slik har 2020 vært for Clear Channel – Etter den 12. mars gjenoppfant vi oss selv på flere områder.