UNG 2025: Unge bekymret for fremtiden, men søker selvforbedring Hvilke medievaner har de unge, hvilke trender gjelder nå, hva mener de egentlig, hva skiller dem fra hverandre og hva samles de om og rundt? Her får du svarene fra bransjens viktigste ungdomsundersøkelse.
Baller og sykepleiere: Dette har Comfyballs og Sykepleierforbundet til felles De er alle blitt genierklært fordi de når ut til unge menn. Men hvordan mener de selv at de gjør det?
Oslo Business Forum slår seg sammen med Clear Channel Ønsker synlighet for å trekke flere toppledere til konferansen i september.
Trigger-sjefen mener McDonald's-kampanjen er vellykket: – Satt et viktig tema på agendaen Bente Kvam Kristoffersen har selv flippet burgere og gått på Hamburger University. Hun håper stressmestrings-kampanjen plukkes opp av flere arbeidsgivere og fører til gode diskusjoner.
Ole Petter Nyhaug fikk årets hederspris på Mediaforum – Har gjennom en årrekke bidratt til å gjøre sine omgivelser litt klokere og litt mer åpne.
Opinion deler innsikt fra årets UNG-rapport De unge digger nykommeren BeReal: – En ufiltrert måte å holde seg oppdatert på.
8 av 10 legger merke til flyplassreklamen Det viser en fersk undersøkelse gjort av Opinion på vegne av Clear Channel.
Opinion har analysert pandemikommunikasjon sett fra ulike innvandrergrupper Opinion og mangfoldsbyrået Vi er OSS har vært en del av teamet som har jobbet med Helsedirektorates rapport om pandemikommunikasjon. Det er gjort flere funn i hvilken kommunikasjon som har vært mest effektiv.
Markedsforbundet og Opinion lanserer «Markedsføreren 2022» Undersøkelsen skal gi markedsførerne et bedre vurderings- og beslutningsgrunnlag i jobbene sine.
– Hos oss blir det selvfølgelig ribbe. Tenke seg å servere noe annet på julaften! Opinion-analytikeren gir deg både bok- og serietips i dagens juleprat.