Caia Cosmetics tar plass midt i Oslo Sminkemerket til den svenske influenseren Bianca Ingrosso, dukker opp med popup-stand utenfor Glasmagasinet.
TIBE-gruppen etablerer nytt digitalt produktbyrå i Oslo TIBE Labs skal hjelpe selskaper med å utvikle forretningskritiske digitale løsninger og spisser TIBE-gruppens satsing på innovasjon og teknologi.
SATS anklages for villedende markedsføring Treningsformen Reformer Pilates trender i sosiale medier. Nå mener flere at SATS markedsfører det nye tilbudet på en villedende måte. Treningskjeden avviser kritikken.
NewsLab kåret til et av verdens mest innovative selskaper Norsk underdog på amerikansk prestisjeliste.
JCDecaux ruller ut «verdensnyhet»: – Rett foran nesen på tusenvis av mennesker Nye storskjermer lyser opp Oslos T-bane.
Ny film skal få deg til å elske Fornebubanen Med en ny film vil Fornebubanen vise at den som venter på noe godt, definitivt ikke venter forgjeves.
– Jeg håper at vi om noen år lager jobber som andre i bransjen respekterer og blir inspirert av Dette er Newslabs ambisjoner med sin nye designavdeling.
Bergensbyrå åpner kontor i Oslo Design- og digitalbyrået Cure vokser og etablerer seg nå i hovedstaden. – Vi ønsker å komme tettere på kundene våre og styrke tilstedeværelsen i Oslo, sier Cures co-gründer Bendik Bergh.
Lanserer Gullhaien: Her er juryen Bransjen får en ny pris! Gullhaien skal inspirere til kreativitet og kvalitet – og sikre at kunstig intelligens styrker, heller enn forflater, kommunikasjonsfaget.
Slik jobber de med kommunikasjon i uværet: – Blir ikke mange pauser Snøværet gir stor pågang for de som jobber med kommunikasjon i Vy, Sporveien og Ruter.
Slipper bok om Oslo-terroren: – Vi trenger å ta et skikkelig oppgjør med hatet mot skeive Rett før ankesaken mot Zaniar Matapour lanserer Kristine Meek boken «Er det trygt å gå hjem nå?». Den tar oss tett på ofrene, deres kamp for å bli hørt, og hvordan svikt i sikkerhet og helsehjelp har preget etterspillet av terrorangrepet 25. juni 2022.
TRY og Flytoget suser inn til Sølvfisken-seier Flytogets reklamefilm «Tømmerrenna» har gitt TRY Sølvfisken for november. Som en del av Flytogets nye profilkampanje fremhever filmen deres posisjon som den raskeste veien til Oslo Lufthavn.
– Vi vil at folk ikke bare skal åpne lommebøkene sine én gang i året på plikt Spesielt før jul appellerer en rekke fantastiske hjelpeorganisasjoner til samvittigheten vår i håp om at det er akkurat dem vi skal velge å sende pengene våre til. Hvem synes du mest synd på i verden, akkurat nå?
Flytter inn i nye lokaler etter et sterkt 2024: – Jævlig hardt arbeid og litt stang inn Byråene under Storm-paraplyen har fått et nytt hjem.
SuperOffice forvandler historisk landemerke til en lysende julekalender Julekalenderhuset lyser opp Oslo i hele desember, og forbipasserende inviteres til å ta bilder av huset og dele dem på sosiale medier for å delta i konkurransen om spennende premier.
NoA legger ned Bluebird Media i Norge Digitalbyrået lukker dørene i Norge – noen ansatte får bli med videre.