Ellen skal gjøre noe litt annet denne påsken: – Love it! Vanligvis drar hun på fjellet, men i år blir det storbyferie.
Karine er forundret over lederes manglende evner til å håndtere kriser – At ledere ikke jevnlig øver på hvordan de skal håndtere en krise er for meg en gåte.
Katrine er bitt av padel-basillen: – Veldig gøy! Har det best på jobb når hun kan ta en kaffe og skrøne og le litt sammen.
Kreatøren gleder seg til en påske med «post presentation bliss» Sebastian Lien Prestø reiser nordover med familien i påsken, men legger nok ikke jobben helt fra seg.
Erik har sett alle episoder av «Der ingen skulle tru at nokon kunne bu» Molde og IKEA er stikkord for Erik Lysø i årets påske.
Johannes gleder seg til skrønerhistorier i badestampen – Vi er en god gjeng, og samtlige kommer travende vestover for litt kontrollert kaos på hytta.
Dette synes «Årets Influenser» bransjen må bry seg om – At så mange kaster bort muligheten, syns jeg er utrolig.
Derfor er Kvikk Lunsj og Solo identisk med påsken – I tider preget av usikkerhet blir det ekstra viktig for oss å søke trygghet og stabilitet gjennom våre tradisjoner.
Slik prøver TINE og Q å vinne reklame-påsken I fjor sendte over 100 000 inn løsninger på Q-meieriets påskejakt, mens TINEs påskekrim mottok i underkant av 70 000 svar.
I fjor raste Magnus mot at påskekrimmen forsvant fra melkekartongen – Nå har den fått plass på hvetemelet – Jeg tror det blir ganske rart å sette en diger melpose på frokostbordet.
ARK gjentar fjorårets påskekampanje levert av FOLL reklamebyrå – Vi skal ikke ta æren for fjorårets suksess, men på denne tiden i fjor ble spill og aktiviteter man kan gjøre hjemme veldig populært og ARK hadde en helt enorm omsetningsvekst