Slik prøver TINE og Q å vinne reklame-påsken I fjor sendte over 100 000 inn løsninger på Q-meieriets påskejakt, mens TINEs påskekrim mottok i underkant av 70 000 svar.
Feirer 100-årsjubileum for påskekrim på Bergensbanen Det er nøyaktig 100 år siden toget til Bergen ble ranet, i det som skulle bli verdens første påskekrim. Denne påsken feirer Gyldendal og Vy med å fylle setene på Bergenstoget med eksklusive jubileumsutgaver av boken Bergenstoget plyndret i natt.
Tine snur og gjeninnfører påskekrim i år – men lover ikke at den har kommet for å bli – Det er ingen skam å snu, sier kommunikasjonsdirektøren til Tine.
I fjor raste Magnus mot at påskekrimmen forsvant fra melkekartongen – Nå har den fått plass på hvetemelet – Jeg tror det blir ganske rart å sette en diger melpose på frokostbordet.
Tine: - Håper vi ikke har ødelagt påsken for noen Tine vil droppe påskekrimmen på melkekartongene. Det har skapt et stort engasjement. Men Tine står på sitt.
«JEG KLIKKER! Hvorfor tror Tine at de trenger å «knytte seg til påsken»?» Magnus Hoem Iversen raser mot Tines nye påskekrimstrategi og gir reklameavdelinger med for mye tid og penger det glatte lag i denne kommentaren.