Byråene: Dette er bra SoMe-innhold i 2024 SoMe-byråene har noe ulikt syn på trendene innen markedsføring gjennom det kommende året.
Derfor kan Pinterest være effektivt i markedsføring: – Veldig undervurdert Thomas Moen er overbevist om at mange flere burde ta i bruk den sosiale plattformen.
– Det holder ikke å bare annonsere på Facebook lenger Thomas Moen mener det er klokt å spre annonsene på flere ulike sosiale plattformer.
Slik skal Pinterest gjøre sosiale medier til et mye hyggeligere sted å være Håper å få med seg de andre sosiale media-plattformene.
Snapchat er det hyppigst brukte sosiale mediet blant de unge Kun én annen plattform har økt like mye over de siste tolv månedene, når det gjelder daglig bruk.
25 år med sosiale medier – Del 3: Nye formater Med sosiale medier etablert som en del av hverdagen til folk flest, begynte nye formater å dukke opp. Med det begynte også de ulike plattformene å kopiere hverandre. Det som ble populært på én plattform, dukket snart opp på de andre.
Pinterest for merkevarer: – Det ligger et voldsomt potensial her Katinka Sletten fra Synlighet deler sine beste tips til merkevarer som vil lykkes på Pinterst.
SoMe-byrået styrker TikTok- og YouTube-kompetansen Elg etablerer egne spesialist-teams: – Viktig for oss å sikre spisskompetanse i alle kanaler, sier byråleder Siri Platou.
Snapchat knuser Facebook blant de yngste I aldersgruppen 18 til 29 år er det 13 prosent flere som bruker Snapchat enn Facebook, viser ferske tall.
Simen Sletsjøe er ny kommunikasjonssjef i Oda Avslører nytt kanalvalg for å knytte Oda-opplevelsen sterkere sammen med kjøpsprosessen.
Nasjonalmuseet har hentet inspirasjon fra Skam og Pinterest Kommunikasjonsdirektøren forteller at de har jobbet med målgrupper på en helt ny måte.
2021 i sosiale medier oppsummert Det siste året har vært preget av pandemien, men 2021 var også et begivenhetsrikt år i sosiale medier. Her er årets SoMe-kavalkade:
Inntektene i Pinterest øker, men brukerveksten står ikke til forventningene Inntekten har mer enn doblet seg før andre kvartal.
Pinterest sin nye oppdatering lar brukeren tjene på innholdet – Vi vil fortsette å jobbe for at brukerne kan bygge opp egen virksomhet og finne suksess på Pinterest.
– Jeg er overrasket over antallet nettbutikker som ikke velger Pinterest som markedsføringskanal Trine Fløtre-Gansmoe er av få markedsførere som bruker Pinterest til å nå ut til kunder.