Dette går pengene fra Gullblyanten til: – Det koster å arrangere Det koster å sende inn bidrag til Gullblyanten. Benedikte Løvdal i Kreativt Forum forklarer hvor pengene tar veien.
Ny Sølvfisken-jury klar: – En av de gjeveste prisene i bransjen TV 2 har satt sammen årets Sølvfisken-jury, med Håkon Fretheim fra Per Høj i spissen. Sammen skal de kåre årets beste reklamefilmer – og jurylederen gleder seg til å dykke ned i kreativiteten.
Stranda «goes big» i Japan Når Stranda nå lanserer verdensnyheten Marinerte Spekeskiver med smakene Teryaki og Sweet Chilli, gjør de det stort – i Japan!
Fra praksis til fast jobb – nå hjelper de nye talenter på vei Overgangen fra skole til jobb kom som et sjokk. Nå hjelper de neste generasjon kreatører med å finne veien inn i bransjen.
HK Reklamebyrå henter art director fra Oslo Årets første nysignering for HK Reklamebyrå er Erlend Løfald. Han kommer fra POL og Helthjem.
Morgenstern vant Gullfisken 2024 Reklamebransjens store prisfest er over, og TV 2-seerne har stemt frem Morgenstern for Ice som årets Gullfisken-vinner. Premien? Reklameplass på TV 2 til en verdi av én million kroner.
24 timer til å vinne praksisplass: – Kan bli starten på en fast jobb Reklamebyrået POL lanserer et nytt rekrutteringskonsept for praksisstudenter. Gjennom konkurransen «POL, PILS & PRAKSIS» får deltakerne én dag på seg til å løse en kreativ brief – vinnerteamet får garantert praksisplass.
Peppes og Pol med ny kampanje for «steike helvetes bra app!» Når Peppes nå endelig lanserer en ny app ble løsningen å legge alle kortene på bordet og å se sannheten i øynene: Appen var crap!
Mannen bak Postens julereklamer slutter: – Har vært en «klyp meg i armen»-opplevelse Marius Eriksen slutter i POL, og er klar for nye utfordringer.
Derfor har POL installert julekule med vulkan på Oslo S: – Vil bryte med forventningene Reklamerer for ny Netflix-serie på finurlig vis.
POL vinner Sølvfisken for oktober med «Linje Lotte» Lottoreklamen «Linje Lotte» har sikret POL Sølvfisken for oktober, i samarbeid med Norsk Tipping. Filmen er den 57. i rekken for Lotto og markerer en ny suksess for det langvarige konseptet.
To norske reklamer kåret til noen av de beste i verden Hevder seg i konkurranse med de store internasjonale aktørene.
Nationen har valg POL som sitt nye reklamebyrå – Norge trenger en solid avis som ser landet vårt fra distriktenes perspektiv.
Se alle nominerte til Eurobest her! Over 50 norske bidrag ble sendt inn i år, men langt fra alle får shortlist.