Dette mener annonsørene om Mediebyråforeningens nye anbudsveileder – Kompensasjon løser ikke byråenes frustrasjon.
Ine Opseth (29) blir ny bærekraftssjef i Power Fra 1. juni blir Ine Opseth ansvarlig for å forvalte Powers bærekraftsstrategi i Norden.
Elkjøp med stikk til Power på TikTok I «månedens gaming deal» benytter elektronikkgiganten anledningen til å kaste et lite stikk mot konkurrenten.
Flengende kritikk mot Power etter markedsføringsstunt Sendte ut reklame for sporingsbrikke så du kan holde kontroll på kjæresten din.
Blindeforbundet «ødela» reklame i beste sendetid Fordreid, flekkete og uklar. Dette er ikke ord som pleier å beskrive TV-reklame, men på lørdag var det akkurat det de var.
Power utvider til Sverige – kom-sjefens mest krevende prosjekt – Det er jo en morsom utfordring som vi gleder oss til å ta fatt på.
– Sommerferien blir en deilig miks av sangria, mygg og mediehåndtering Monica Fasting legger ikke jobben helt fra seg, selv om det er sommer.
POWER ansetter Simon Lindbäck for å ta dem til nye rekorder på TikTok – Etter gode TikTok-erfaringer hos det danske teamet i POWER, rulles nå POWER-kontoen ut i Norge også.
Power henter Monica Fasting som ny PR- og kommunikasjonssjef Fasting kommer fra tilsvarende stilling i entreprenørkonsernet AF Gruppen
Trigger henter rådgivere fra NTB og Power Even Lübeck og Annemarte G. Norevik går inn som nye PR-rådgivere i byrået.
Power kickstarter Black Week med livesalg på Facebook Først ute blant de store elektrokjedene til å ta i bruk shoppingtrenden.
Reklameguru reagerer på Discoverys OL-reklamer: – Ødelegger gleden ved OL – Dels er det forferdelig mange, dels er de lange og dels er det konkurrerende filmer mot hverandre.
Annemarte skal lede kommunikasjonen rundt Powers eksklusive merkevarer Etter fire år som kommunikasjonsrådgiver ville Annemarte G. Norevik ha nye utfordringer på jobben. De fant hun i Power.