Han hjelper Petter Stordalen å gå viralt: – Alt er kleint frem til det er kult Stordalens kreative rådgiver deler oppskriften: Slik får du ledere til å bli influensere.
Ny kampanje speiler Oljefondet for å knuse myter Halve Norge frykter at skogen er i ferd med å forsvinne. Ved å låne litt av Oljefondets sterke kjennskap, lanserer Norges Skogeierforbund nå Skogfondet – «Norges grønne pensjonsfond».
PR-byrå tilbyr pakkepris for medieomtale: – Veldig uvanlig Peacock tilbyr både abonnement og pengene tilbake dersom de ikke lykkes.
Skøyteforbundet med massiv økning – utvider avtale med Baardsen Sport Eksponeringsverdien til Skøyteforbundets sponsorer økte med 72 prosent i januar. Nå utvides PR-avtalen med Baardsen Sport til å omfatte sponsorarbeid.
PR-byråene om mulig regjeringsskifte: – Alltid spennende hvordan politikk kan påvirke markedet Stortingsvalget i 2025 kan få stor betydning for det offentliges bruk av eksterne PR-tjenester.
Dette var krisekommunikasjonen Toyota brukte da «alt» gikk galt Det var høye forventninger til Toyota bZ4X, som markerte bilmerkets inntreden i elbilmarkedet. Sikkerhetsproblemer og ytelseskrav satte merkevaren på prøve, og Toyota måtte håndtere en krevende krisesituasjon.
PR-veteranen vil ikke bli sjef igjen: – Følte at jeg mistet taket på faget mitt som leder Øystein Bonvik var med på å grunnlegge PR-operatørene, og har jobbet flere år som sjef. Nå skal det mye til for å lokke han tilbake til byråverden.
PR-veteranen etterlyste en mer samlet bransje. Dette sier de andre byråene – Han innrømmer selv at han savner gamle dager.
Forblir tause i kjølvannet av KI-julekampanjen Friele skulle spre varme og medmenneskelighet i julen, men julekampanjen ble møtt med kritikk for bruken av KI – nå forblir selskapet tause.
Forfremmet under permisjon: – Å være mamma bør ikke være en hindring, men heller en superkraft Thea Rustad er tilbake i jobb etter nesten ni måneder i mammapermisjon, og vender nå tilbake til TRY Råd med en ny tittel. Under permisjonen ble hun forfremmet til fagansvarlig for PR.
Retorikkekspert om Støre: – De fleste ansatte gjør narr av slike uttalelser fra ledere Det koker internt i Arbeiderpartiet. Dette er retorikkekspertenes dom over Jonas Gahr Støres håndtering av kaoset.
OL-stjernen signerer med Baardsen Sport Med OL-gullet i Paris etablerte Solfrid Koanda (26) seg som en av Norges største profiler. Nå inngår «verdens sterkeste kvinne» et samarbeid med PR- og sponsorbyrået Baardsen Sport.
PR–stunt gikk viralt: – Ingen har gjort noe lignende i denne skalaen i Norge – Ordvalget var ikke tilfeldig. Vi forstår at reaksjonene kan variere, men vi støtter oss på det velkjente uttrykket: «All PR er god PR», sier Maciej Buczko, avdelingsleder i Oslo Bilutleie.
Raser mot Friele sin KI-julekampanje: – Mangler innsatsen budskapet fortjener Fotograf og markedsfører reagerer kraftig på at Friele bruker kunstig intelligens i årets julekampanje.