Publicis Kitchen henter ny strategisk rådgiver fra Orkla – En av Norges mest drevne merkevarebyggere, sier Kitchen-sjefen om Anne Mari Hoff, som fram til nylig var global markedssjef i Orkla Health.
Kongsberg Satellite Services velger Publicis Det norske satellittselskapet Kongsberg Satellite Services (KSAT) har valgt å søke bistand fra Publicis når ny merkevarestrategi skal utvikles.
Publicis med flere ansettelser: – Har stått ganske stødig gjennom de siste årene Flere byråer har slitt de siste årene. I Publicis har de fått inn flere nyansatte i ulike roller.
Eat. Sleep. Play. Repeat. «Tør merkevaren din å leke i sosiale medier?», spør Andrea Brygard i dette innlegget.
Vinnerne av Gullskjermen 2024 Prisutdelingen gikk av stabelen for tredje gang. Aldri før har det vært så mange påmeldte og innsendte bidrag.
Hun er ny kommunikasjonssjef i Azets Norge Regnskaps- og konsulentselskapet Azets henter inn Gudrun Kathle Lægreid fra Publicis MSL.
Så mye mindre tjener kvinner i norske byråer Nylig ble det kjent at kvinner har 78 prosent av lønnen til menn i WAL.. En undersøkelse viser at det er ganske vanlig at kvinner tjener dårligere i norsk byråbransje.
Leger Uten Grenser og Publicis utfordret lederne på Oslo Business Forum Plasserte reklame langs reiseruten til konferansen.
Publicis skal på oppkjøpsraid Til tross for pressede marginer, permitteringer og nedbemanning er Publicis-sjef Peder MIttet fornøyd med 2023. Nå varsler han oppkjøp.
Byråenes sommerfester: Se bildene! Når sommeren nærmer seg, er det ikke bare ferieplanene som står på agendaen for mange bedrifter – det er også tid for den årlige sommerfesten.
5 ting du bør vite om trenden «ny-nostalgi» «Varme minner fra barndommen eller flukt og fornektelse av nåtiden? Dette har du godt av å vite om den nye nostalgien», skriver Ingvild Telle.
– Mulig å hente inspirasjon fra tunge økonomiske tider Topper fra ulike byråer diskuterte framtiden for reklame på den siste dagen av Cannes Lions.
Prisvinnende kreatør starter nytt byrå – Folk blir bombardert med reklame hele tiden, og folk flest bryr seg nada om historiene vi forsøker å pushe på dem.
Publicis Groupe planlegger milliardinvesteringer i KI På tross av vanskelige makroforhold, fortsetter Publicis Groupe globalt sin fremgang, med 5.3% organisk vekst i første kvartal. Nå skal gå hardt inn for å investere i kunstig intelligens.
– Det er en gjettelek å vite hvor mye man må gjøre for å vinne Mener det offentlige mangler kompetanse på å kjøpe kommunikasjonstjenester.