Nå er festen i gang: – Dette er veldig viktig for oss Hundrevis av feststemte reklamefolk er samlet til fest på The Hub, fredag.
Får stadig flere kvinner – men mennene tjener likevel langt mer – Tallene vi legger frem bekrefter at vi har kommet et godt stykke på vei.
Publicis setter sammen eget team som skal jobbe med produksjonsteknologi Teamet skal hjelpe annonsører med å automatisere annonseproduksjon.
Schibsted samler nytt kull med byråtalenter: – Vi har åpnet panseret Etter det Schibsted omtaler som en suksess i fjor, går mediekonsernet nå i gang med andre runde av sitt talentprogram for unge talenter fra landets mediebyråer.
Publicis Groupe avslutter 2024 som verdens største reklamekonsern – For oss er det uten tvil fordelaktig, om enn ikke en forutsetning, å være en del av et Publicis fremgang.
Publicis Starcom ansetter fem nye talenter Nye spesialister innen tech og mediekjøp skal bidra til at byråets kunder lykkes i den stadig tøffere kampen om oppmerksomheten.
Einar Rustad Nilssen blir strategisk rådgiver i Publicis Kitchen – Jeg gleder meg til å bidra til et enda skarpere strategisk produkt, sier Rustad Nilssen, som sist kommer fra stillingen som strategidirektør i Apriil.
Bransjedebatten tok fyr: Nå åpner byråer opp om permisjon Det var en taus byråbransje om permisjon. Nå åpner flere opp og deler sine praksiser.
PR-veteranen etterlyste en mer samlet bransje. Dette sier de andre byråene – Han innrømmer selv at han savner gamle dager.
Publicis MSL-sjefen etter første halvår i jobben: – Skal ikke være synlig for å være synlig Etter seks måneder har Stian Lyberg begynt å finne seg til rette i sjefsstolen i Publicis MSL.
Publicis inngår eksklusivt sponsorat med Ehrenberg-Bass Institute Publicis har som eneste byrågruppe inngått et eksklusivt sponsorsamarbeid med Ehrenberg-Bass Institute, verdens ledende senter for forskning på markedsføring, der blant andre Byron Sharp har sitt virke.
Sykefraværet opp for fjerde år på rad. Dette sier byråene Tallene for folk som jobber med kommunikasjon går stadig opp, både blant kvinner og menn.
Publicis Kitchen henter ny strategisk rådgiver fra Orkla – En av Norges mest drevne merkevarebyggere, sier Kitchen-sjefen om Anne Mari Hoff, som fram til nylig var global markedssjef i Orkla Health.
Kongsberg Satellite Services velger Publicis Det norske satellittselskapet Kongsberg Satellite Services (KSAT) har valgt å søke bistand fra Publicis når ny merkevarestrategi skal utvikles.
Publicis med flere ansettelser: – Har stått ganske stødig gjennom de siste årene Flere byråer har slitt de siste årene. I Publicis har de fått inn flere nyansatte i ulike roller.
Eat. Sleep. Play. Repeat. «Tør merkevaren din å leke i sosiale medier?», spør Andrea Brygard i dette innlegget.