Slik prøver TINE og Q å vinne reklame-påsken I fjor sendte over 100 000 inn løsninger på Q-meieriets påskejakt, mens TINEs påskekrim mottok i underkant av 70 000 svar.
Ny brand manager i Tine: – Skal utfordre Q-Meieriene Tine henter Steffen Aabel for å riste sjokolademelk-markedet.
Ingrid Scheie har byttet ut meieri med laks Forlater Q-meieriene etter ni år: – Når en unik mulighet dukket opp på hjemmebane så var det for spennende å ikke gripe muligheten.
Q-meieriene tviholder på påskeeggjakt, selv om flere etterlyser krim : – Vi kopierer ikke andre Produsenten viderefører den analoge påskeeggjakten og utvider jaktmulighetene digitalt.
Sommerstunt fra Q-meieriene: Bruker melkekartongene for å jakte sin neste fabrikksjef – Det eneste de interesserte trenger å gjøre er å ringe eller sende en SMS til meg, så tar vi det derfra. Nummeret mitt står på kartongen
Q-sjefen elsker brutalt ærlige tilbakemeldinger: – Hvis vi ikke begeistrer forbrukerne, «dør» vi Q-sjefen svarer forbrukerne selv