Stjerneregissør lager årets julereklame for Posten Legger kontroverser og vanskelige temaer til siden for å minne folk på at julen er mer enn bare gaver.
CICERO henter fra Røde Kors Heidi Katrine Bang skal styrke det strategisk kommunikasjonsarbeidet hos klimaforskningsinstituttet.
JCP stakk av med rekordmange priser i New York: – Det er superstas Ble belønnet med tre gull og to sølv i Communicator Awards.
Ved å legge til ordet «hund», lagde ChatGPT et «hyggeligere» bilde Släger-duoen fikk seg en overraskelse da de brukte kunstig intelligens i den siste kampanjen.
DNB ble den store vinneren på ANFOs Martech Awards Stakk av med hele fire gull på tidenes første Martech Awards.
JCP PRAD har rustet opp animasjonsavdelingen sin - står bak ny animasjonsfilm for Røde Kors – Dette prosjektet er et klart bevis på hvor langt vi har kommet, sier byråleder Lars Eia Kirkholm.
JCP PRAD og WAL vant årets DCC Awards – Det er tydelig at bidragsyterne har lagt mye innsats i å finne gode og effektive løsninger som kan utnytte mediekanalen på en sterk måte, sier juryleder Therese Becke.
Intrum trakk seg fra TV 2s sjakksendinger – Vil ikke identifiseres med Toska og hans handlinger – For oss har det vært overveiende at bruken av Toska fører til at TV-programmet vil assosieres med en brutal handling som fortsatt vekker svært vonde minner hos mange.
JCP PRAD og Røde Kors med ny kampanje: – Målet er å senke terskelen for å ta en prat Filmserien «USNAKKA» tar opp sårbare ungdomstemaer.
Coca-Cola og Røde kors med ny kampanje: – Flaskene våre er en viktig kommunikasjonskanal – Håper at enda flere blir kjent med det gode arbeidet Røde Kors gjør gjennom Fellesverket, sier kommunikasjonsdirektør i Coca-Cola Norge.
Slik klarte Marte Ramborg å gjøre alvorlige menn med veldig fine titler i Den Internasjonale Røde Kors-komiteen i Sveits svært opprørt .Marte sendte ut pressemelding om at Israel hadde brutt Geneve-konvensjonene.
Nucleus fyller Bærekraftshuset under Aredalsuka Det blir fullt hus og 38 arrangementer i løpet av uken.
Vant et år med gratis utendørsreklame – Denne synligheten vil føre til at enda flere kan få besøk av en frivillig med sin firbente gledesspreder, sier Kristin MacBeath i Røde Kors.
JCP PRAD med kampanje rettet mot unge: - Basert på reelle historier Kampanjen har som mål å senke terskelen for at barn og unge skal ta kontakt med «Kors på halsen».