Mediebarometeret viser nedgang i første kvartal – Den totale reklameomsetningen som går via mediebyråer er redusert med 5,4 prosent sammenlignet med samme periode i fjor, sier Camilla Gåre, daglig leder i Mediebyråforeningen.
Strømsnes Røe lanserer europeisk masterclass for radio Kurskonseptet er myntet på den internasjonale radiobransjen.
Ingen brudd på reklameforbudet i julen – Kringkasterne overholder som regel reklameforbudet på en god måte.
Årets merkevarepodkast berører hjerter Sterke historier belønnes: Barnekreftpodkast kåret til beste merkevarepodkast.
Dette er styrkene til radio som annonsekanal «Vi vet hvem som lytter, til hvilken tid, hvor lenge og hvor den som lytter befinner seg. Lytteren kan ikke scrolle, hoppe over eller bla forbi reklamen», skriver Åse Marit Linberg, analysesjef i P4-gruppen.
Bauer Media lanserer ny radiokanal – med bare reklame – Vår ambisjon er at vi skal bli ledende på kommersiell lyd og annonsering i Norge.
Hilde Nordlund vender tilbake til NHO Reiseliv Tiltrer som senior kommunikasjonsrådgiver sju år etter at hun begynte i organisasjonenes første gang.
Helene søkte utallige jobber uten hell. I dag har hun kapret drømmejobben i Bauer Media - en jobb hun egentlig fikk avslag på – Du må kjempe for å få en jobb, og du kan ikke forvente at ting blir servert på et sølvfat.