Eliteserien ble Norges mest spennende sponsorobjekt igjen I dag kom Sponsor Insights rapport om det norske sponsormarkedet som bekrefter at Eliteserien for femte år på rad er landets mest spennende sponsorobjekt.
Slik planlegger annonsører for 2024 Acast har presentert en nordisk rapport med innsikt i hvordan mediekjøpere planlegger sine annonseinvesteringer for det kommende året.
Over halvparten av PR-folk vurderer karrierebytte: – Oppsiktsvekkende Fersk rapport kommer med nedslående funn om PR-bransjen i Norge, Sverige og Danmark. Norske ledere kjenner seg igjen.
Rapport: Halvparten av kom-folk vurderer jobb-bytte Mynewsdesk med ny rapport om hvordan nordiske kommunikasjonsarbeidere ser på sin egen rolle i en tid preget av polarisering, høyere krav og teknologiske fremskritt.
Ny rapport: Kunstig intelligens kan øke Norges verdiskaping betydelig – Både næringslivet og politikerne må gjøre mye mer om Norge skal lykkes med å bruke KI.
– Hvis merkevarer fortsetter å gå denne veien, vil folk bli mer frustrerte Accenture har sett på hva som vil endre måten folk opplever og samhandler med merkevarer neste år.
Ny rapport kommer med positive nyheter for trykk 30 prosent av kommunikasjonskjøperne mener at trykket materiell fortsatt vil ha en sentral rolle, eller bli enda viktigere, de neste årene.