Markedssjefen er tydelig: – Ikke lenger nok å være god i idretten sin Thomas Harstad mener det har skjedd store forandringer som gjør at idrettsutøvere er nødt til å henge med for å bli attraktive for sponsorer.
Han er ny markedssjef i Brettforbundet Thomas Harstad er ingen fremmed mann for de som følger med på brettsport i Norge. Nå får han ny rolle i forbundet.
Ekspert: Dette blir Braathens utfordring på sponsormarkedet nå Lucas Braathen skal heretter konkurrere for Brasil, og er i full gang med å finne nye sponsorer.
Oskar Westerlin felt for TikTok-markedsføring Det gikk så langt at en rektor så seg nødt til å invitere Westerlin for å unngå at ungdommen skulle forlate skolen.
Binta Hammerich og Hege Osvoll går til No Name Oslo Nå styrker vi vår evne til å utvikle strategier og konsepter,
DNB henter fem nye til markedsavdelingen – Dette er skikkelig «360»-jobber og da er vi ekstra glade for å få kollegaer som har erfaring fra en rekke fagdisipliner og bransjer, sier Aina Lemoen Lunde.
GK-duo gjenforenes i Nova Vista Anette Johnsrud Larsåsen og Binta Kristin Hammerich er igjen kollegaer. Denne gangen i Ahead Group i Telegrafen.
Thea Moen er Equinors nye sponsorsjef – Med 20 år som fotballspiller, sitter det i ryggraden min å spille hverandre gode og utvikle seg.
Liten Film har vokst seg større – skifter navn til Narrativ Produksjonsselskapet relanseres som et minibyrå: – Jeg er overbevist om at minibyråene vil bli langt flere de kommende årene, sier partner.
Inngår avtale med Red Bull – Det eneste jeg kan si er at dette er en stor personlig samarbeidsavtale for meg, sier Warholm.