POL sikrer sin første Sølvfisk for året med TINE-reklame Reklamefilmen «Skikkelig tilbake» for TINE gir POL sin første Sølvfisk for året. Filmen hyller nye generasjoner som velger å vende hjem og bidra i lokalsamfunnet – på ekte TINE-vis.
Hyller hverdagsanledninger i ny kampanje Mester Grønn seneste kampanje i Selvfølgelig-konseptet tar tak i det faktum at det er mange flere blomsteranledninger enn de fleste har tenkt på, selvfølgelig. Og i stedet for én stor, lang film, ble det produsert 10 korte.
Strømming med reklame fortsetter å vokse kraftig i Norge Flere strømmetjenester har lansert hybrid-abonnementer det siste året. Nå har snaue 600.000 husholdninger i Norge et slikt abonnement.
Kassen er bunnskrapt – nå vil de ha reklame på bussene Vestland fylkeskommune øker billettprisene og kutter i kollektivtilbudet. Nå tar politikere til orde for å reklamefinansiere bussene.
Oskar Westerlin forsvarer boligreklame: – Ikke uansvarlig Influenseren forsvarer sin boligreklame etter advarsel fra Norges Eiendomsmeglerforbund. Mener kampanjen kan hjelpe unge inn på boligmarkedet.
Anklages for svindel: Endrer markedsføringen etter kampanje-fiasko «Nå skal vi justere på markedsføringsbiten før vi våger oss å gjøre noe sånt igjen!» skriver butikk-kjeden på TikTok.
Forlater Släger: Hans Peter Lobben Hovde har fått ny jobb – Hans Peter passer godt inn i vår filosofi om å levere tydelige, målbare resultater for kundene våre.
Finnes det «modig» reklame? «Nyere forskning (det vil si min daglige gjennomgang av kommentarfelt på Linkedin) viser at «modig» oftere og oftere brukes om reklamekampanjer. Det er et ord som klør meg feil vei», skriver Jørgen Bakke Fredriksen i dette innlegget.
Humor og Trond Fausa Aurvåg skal selge mer Melange Med litt mer humor vil Mills og ANTI gjøre flytende Melange til en enda større suksess.
Rosa sløyfe frykter ny Facebook-sensur: – Vårt budskap er ikke seksuelt Rosa sløyfe-kampanjen skal vekke engasjement og spre kunnskap om brystkreft, men kan Facebook igjen stoppe budskapet fra å nå ut?
Advarer mot pyramidespill-lignende markedsføring: – Skader omdømmet til hele bransjen Markedsføreren advarer mot en markedsføringsmodell som han mener kan gi useriøse aktører fritt spillerom.
Europris’ TikTok-hit skaper salgspanikk: Rives ut av hyllene Europris’ virale TikTok-video har sendt kundene ut i en kjøpefeber – nå tømmes hyllene for den populære krølltangen på rekordtid.
Netflix velger nytt byrå – TRY tar over stafettpinnen Strømmegiganten har stått på kundelista til Släger i en årrekke, men nå suser Netflix videre med ny byråpartner i TRY.
Morgenstern og Poweroffice med B2B-stunt De neste par dagene samles flere tusen ledere til konferansen på Lillestrøm. En perfekt anledning til å markedsføre sitt regnskapssystem til nettopp bedriftsledere, mener PowerOffice.
Her får Oakley gratisreklame av Herman Flesvig på riksdekkende TV NRK erkjenner at de kanskje burde ha bedt ham velge et annet plagg, da logoen ble litt for fremtredende på statskanalen.
MER Marketing utvider etter TikTok-suksess Nyansettelser og utvidet tjenestetilbud er resultatet av uventet suksess.