NXT henter ny senior designer Elin Kulterud Bali er ny digital senior designer i NXT. Hun har over 15 års erfaring fra byråbransjen, og vender nå tilbake til selskapet der karrieren startet.
Kjetil Try slutter som leder i TRY Reklame Fortsetter som arbeidende styreleder for TRY-konsernet. Hanan Jahr tar over som daglig leder i reklamebyrået.
Rekordår for Mvh: – Vi har knekt noen koder Etter et nærmest nullresultat i 2023, leverer reklamebyrået sitt beste år noensinne.
Nå tar kona over: – Jeg er absolutt ikke bitter Kone & Mann stokker om på lederkabalen. Men det ligger ingen dramatikk bak, forsikrer de.
KOM24 skal hedre de beste reklamejobbene! Bransjen trenger mer stolthet rundt reklamejobbene de gjør. Derfor skal vi nå hylle de beste jobbene. Hver måned.
Har flyttet til sentrum og nå vil de bruke de neste årene på å vokse – Vi skal ikke ta valg for å vokse, vi skal vokse som en konsekvens av de valgene vi tar.
Apriil henter rådgiver fra Schjærven Sverre Midttun går til Apriil som strategisk rådgiver og planner.
Mvh gikk rett på sak i kampen for et dyrevennlig nyttår Reklamebyrået hjelper Dyrebeskyttelsen Norge i arbeidet for et mer dyrevennlig samfunn - og kampen mot privat fyrverkeri.
Nye talenter til Kone & Mann Det nyoppstartede reklamebyrået opplever allerede stor interesse, og utvider nå kapasiteten med å hyre to kreatører på engasjement.
Blir ny byråleder: – Nå skal vi ta tantemaska av og vise hvem Tante Randi virkelig er Tore Woll overlater styringen. Etter tøffe år skal ny leder ta Tante Randi videre.
TRY kåret til årets byrå på Eurobest Ble eneste norske byrå som fikk nok poeng til å være med å konkurrere.
Får unik mulighet i kriserammet arbeidsmarked I frykt for å miste talenter fra bransjen, gir Ring 2 nyutdannede kreatører en plass å jobbe og søke på nye jobber fra.
Schjærven: – Vi har fått noen på trynet Det siste året har vært preget av nedbemanning og permitteringer i Schærven reklamebyrå. Men nå ser de lyst på framtiden igjen.
Ekteparet gjør reklame til en familieaffære: – Trodde vi skulle krangle mer Kone & Mann satser på en kortere vei til reklame – og møter et marked som er lei av trygg og kjedelig reklame.
– Det virker som om folk ikke gleder seg til å gå på jobb lenger Mener for mange i bransjen mimrer tilbake til en tid der de selv var unge og kulere.
Hun er ny sjef i NOSLEEPTILLBROOKLYN Cecilie Fosselie (33) går inn i rollen som byråleder for det prisvinnende merkevarebyrået.