Sindre Ræder ny partner i Cruit Cruit styrker sitt team med Sindre Ræder som ny partner og leder for strategi, innovasjon og merkevare.
Byrået vokser med over 700% – sikter mot 2 millioner i månedlig omsetning innen desember Markedsføringsbyrået Curve har skutt i været, og nå jager de 19-år gamle gründerne millionmål før året er omme.
Tror det snur nå: – Det er første tegnet på at vi har vekst i møte Mener vekstretorikken er på vei tilbake blant kundene.
– Det å lage kampanjer er feil svar Norske kommuner vil tiltrekke seg innbyggere med reklamekampanjer og influensere. Det mener en ekspert er feil medisin.
ANTI vokser med fem nye designere I løpet av det siste halve året har ANTI fått flere store designkunder og styrket nå laget.
To nye talenter til Geelmuyden Kiese Stijn van Oorschot (25) og Magnus Steen Selvik (26) starter som konsulenter denne høsten.
Morgenstern henter Alexander Mostue fra Publicis Kitchen Alexander Mostue har begynt som strategisk rådgiver i Morgenstern. Reklamebyrået har også rekruttert Marianne Strandly som prosjektleder.
Skulle bygge byrå på 100 dager: Slik ligger de an nå Kapasiteten til MER Marketing er sprengt etter TikTok-serien deres som har tiltrukket mange kunder. Nå gjør byrået sin første ansettelse.
Imponerende mange gode kommunikasjonsfolk «Nå burde dere virkelig vurdere å rekruttere nye kommunikasjonsfolk, folkens, for nå er det fabelaktig mange bra fagfolk der ute!», skriver Morten Nordahl Ellingsen.
Oscar Løvik rykker opp i Storm Etter å ha levert varene i sine første tre år i Storm Communications, blir Oscar Løvik nå seniorrådgiver i PR-byrået. Allerede neste helg håper han på enda et opprykk.
Stendi med rekrutteringsstunt Vinneren av årets inkluderingspris rekrutterer egne BPA-assistenter i «Stendi-stil».
Slik skal GK lokke folk til Nord-Norge – første del av kampanjen er ute Geelmuyden Kiese stakk av med jobben om å lokke folk til Nord-Norge. Nå er kampanjen live og lokal ordfører blir ringt ned.
Hvem er fremtidens markedsførere? «Vi har analysert over 20 000 stillingsannonser. Resultatet sier mye om hva slags kompetanse som blir viktig for markedsavdelinger fremover», skriver Aleksandra Jbara og Evgeniya Chabanova.
Slik bruker du TikTok i rekruttering «Vi ser at bedrifter ofte leter etter folk på feil sted», skriver Camilla Egner.
Knut Stormdal blir ny partner i MeyerHaugen Stormdal blir en del av selskapets satsning på executive search og topplederrekrutteringer.