Stjerneregissør lager årets julereklame for Posten Legger kontroverser og vanskelige temaer til siden for å minne folk på at julen er mer enn bare gaver.
Bring utforsker AI i ny kampanje mot bedriftsmarkedet Bruk av AI-teknologi i kommunikasjon og reklame er upløyd mark og noe Bring hadde lyst til å teste.
CAPA: Betydlig færre norske bidrag sendt inn til Cannes Lions Norsk Cannes Lions-jurydeltagelse bestemmes av antall løver som vinnes hvert år. Færre bidrag gjør at det spøker for norsk juryering i fremtiden.
Disse fire skal juryere i årets Cannes Lions TRY og POL er jevnt fordelt i årets Cannes Lions-juryer.
Posten med sterk bønn for Moder jord i årets julefilm – Dette en kjærlighetshistorie der vi har lagt vekt på mellommenneskelige følelser og relasjonene vi har til de som er nærmest oss, sier kreatørduoen i POL.
Pol henter Marius Aasen fra TRY – Første gang vi møttes brukte vi nemlig hele kvelden på å krangle fag over en bøtte med øl.
Fikk bronse i sterk konkurranse med motegiganter som Gucci, Vouge og Burberry Bergans og POL ble som eneste norske selskap og byrå nominert i den prestisjetunge konkurransen Clio Awards i USA, og ble i dag hedret med bronse i kategorien «Fashion & Beauty»