– Den bobler av kreativt overskudd! Tre jobber fra den siste tiden blir trukket fram og får fortjent heder av bransjekollegaer.
Har flyttet til sentrum og nå vil de bruke de neste årene på å vokse – Vi skal ikke ta valg for å vokse, vi skal vokse som en konsekvens av de valgene vi tar.
Reklamebyrå prøvde å få bygd til å skifte navn i stunt Ring 2 ville endre navn fra Lakselv til «Elv» for å sette villaksen i fokus.
VVS Fagmann velger Ring 2 som samarbeidspartner Etter en pitchrunde før jul har VVS Fagmann valgt reklamebyrået Ring 2 som sin nye samarbeidspartner.
Får unik mulighet i kriserammet arbeidsmarked I frykt for å miste talenter fra bransjen, gir Ring 2 nyutdannede kreatører en plass å jobbe og søke på nye jobber fra.
– Det virker som om folk ikke gleder seg til å gå på jobb lenger Mener for mange i bransjen mimrer tilbake til en tid der de selv var unge og kulere.
Ring 2 bak ny kampanje –Alvorlig problemstilling som krever handling fra politisk hold Hørselshemmedes Landsforbund (HLF) lanserer kraftfull kampanje mot lange ventetider.
Til alle som ikke hørte påskefjellet kalle Foodora og Ring 2 var ute med en ny kampanje til alle de som ble hjemme i påsken.
Kommer med penis-stikk i ny fotballkampanje: – Her er ingenting moderert Fotballklubben Skeid rykket ned forrige sesong. Ring 2 har tatt på seg jobben med å presentere de nye motstanderne deres til supporterne.
Disse vant priser på DCC Awards Torsdag avholdt Ocean Outdoor kåringen av årets Digital Creative Competition (DCC) på Røverstaden i Oslo.
Derfor gir de kjente lydbøker tinnitus I samarbeid med Storytel har Hørselshemmedes Landsforbund (HLF) lagt tinnituslyder på flere av de mest populære bøkene til lydboktjenesten.