Øker bevisstheten om brystkreft blant unge på TikTok Nå i oktober lanserer TikTok, i samarbeid med Brystkreftforeningen og Kreftforeningen, en kampanje for å øke bevisstheten om brystkreft blant unge.
Rosa sløyfe frykter ny Facebook-sensur: – Vårt budskap er ikke seksuelt Rosa sløyfe-kampanjen skal vekke engasjement og spre kunnskap om brystkreft, men kan Facebook igjen stoppe budskapet fra å nå ut?
Donerer 5 kr per solgte rosa burger til Rosa sløyfe 7-Eleven inngår nytt samarbeid med Kreftforeningen, hvorav kjedens første kampanje i årshjulet går til støtte for Rosa sløyfe-aksjonen.
Rekordstøtte til Rosa sløyfe – Jeg vil takke alle våre kunder og medlemmer som har vært med å samle inn penger til kampen mot brystkreft.
Samlet inn 3,4 millioner til årets Rosa sløyfe-aksjon Årets Rosa sløyfe-aksjon er nå avsluttet, og Vitusapotek har solgt Rosa sløyfe-effekter for 3 434 032 millioner kroner.
Politikerne reagerer sterkt på Facebooks fjerning av Rosa sløyfe-reklame – Det er på tide noen gir beskejd!
Facebook fjerner all Rosa sløyfe-reklame Siden 1999 har aksjonen bidratt med over 415 millioner kroner til brystkreftsaken.
Nå kan du crushe med et par pupper på happn I oktober startet Brystkreftforeningen og Kreftforeningen sin velkjente Rosa sløyfe-aksjon. I datingappen happn er dette synlig som en profil der brukerne blant annet blir oppfordret til å bli kjent med puppene sine.
Slik jobbar Kreftforeningen med å spreia det rosa bodskapet Sidan 1999 har dei samla inn 330 millionar kroner til brystkreftforsking. Men korleis jobbar kommunikasjonsrådgjevarane med å nå ut?
Lagde opplysningsfilm om brystkreft: Måtte gå flere runder med seg selv før de klarte å si ja til prosjektet Brystkreftforeningen og Pfizer har i samarbeid med Try Reklame laget en opplysningsfilm om metastatisk brystkreft. Uhelbredelig kreft.