Slik jobber de for å få fotballstjernene til Norge Scandsports støter på flere utfordringer når de steller i stand idrettsarrangement med store profiler.
Rosenborg med utradisjonelt grep: – Tror ikke noen har tatt det så langt Fotballklubben lanserte nylig en kleslinje som bryter med vanlig supporterutstyr.
Dette er byrået bak den «nye» RBK-logoen Rosenborg har fått ny drakt og logo. Investeringen skjer i en tid der klubbens økonomi er hardt presset.
Ferdig som markedssjef i Rosenborg Stian Moursund må forlate stillingen som salgs- og markedssjef i Rosenborg.
Derfor er fotballklubbene på LinkedIn Klubbene når helt andre målgrupper på LinkedIn enn på andre plattformer, opplyser de.
Rosenborg med storsatsing på markedsføring Euforiske vibber har preget Utbrudd–kontoret etter de ble valgt som samarbeidspartner for arbeidet.
Caroline skal produsere innhold for RBK Kvinner Caroline Stellander Vollen gleder seg til å lage innhold i sosiale medier for Rosenborg BK.
Mener norske fotballklubber bør bli bedre på sosiale medier: – Burde vært påbudt Sosiale medier prioriteres ulikt blant toppklubber i Norge.
RBK svarte på VIFs frekke reklamestunt med reklame midt i Klanens «kjerneområde»: på Toten – Vi måtte ha med en tvist, sier RBK. – Vi får vel kalle det uavgjort mellom markedsavdelingene, så får vi la spillerne stå for det sportslige resultatet, svarer VIF.
Vålerenga med råfrekt reklamestunt i Trondheim – men tør ikke gjøre det mot LSK – Vi er litt varsom og vet hvor vi ikke skal tøye grensen. Vi er ikke på utkikk etter å lage noe kvalme – og kommer derfor ikke til å gjøre noe tilsvarende i Lillestrøm.
Utsatt seriestart ga Vålerenga Fotballklubb muligheten til å satse på egen dokumentarserie Årets seriestart i fotball er utsatt til første helg i mai. Det har ført til at Rosenborg og Vålerenga satser mer på sosiale medier for å nå ut til egne supportere.