Slik mener de Arbeiderpartiet bør kommunisere nå Kommer positiviteten rundt Arbeiderpartiet til å vare fram til valget 8. september? Ikke uten god kommunikasjon, mener PR-toppene.
Rud Pedersen henter journalist fra Altinget Politisk journalist og tidligere KrF-rådgiver går fra Altinget til Rud Pedersen.
PR-byråene om mulig regjeringsskifte: – Alltid spennende hvordan politikk kan påvirke markedet Stortingsvalget i 2025 kan få stor betydning for det offentliges bruk av eksterne PR-tjenester.
Morten Rud Pedersen i Bergen: – Det vi solgte for fire år siden er ikke godt nok nå Slik tror eieren av Europas største Public affairs-byrå bransjen vil utvikle seg de kommende årene.
Rud Pedersen vokser – ansetter Kristine Sandvik Har toppledererfaring fra Vertikal Helse og If Skadeforsikring, og innsikt i både ledelse, politikk og den private helsenæringen.
Dette er PR-toppenes tips til Partiet-forfatterne – Når du har tatt såpass mye feil, og så mange mennesker reagerer ganske kraftig, er det lite logisk å stå på sitt og nekte å beklage.
Kritiserer forlagets kommunikasjonsplan: – Synes det er ganske rart Gyldendal står bak utgivelsen av boka «Partiet». Ekspert er ikke særlig imponert over måten de har håndtert den massive kritikken på.
Kongehuset avfeier bruk av PR-byrå: –Åpenbart behov Flere er enige i at Kongefamilien og Marius Borg Høiby har et stort behov for krisehjelp. Men ingen av de store byråene har blitt spurt.
Slik satser byråene på Arendalsuka i år Tung tilstedeværelse av byråene på årets utgave av Arendalsuka.
Næringslivsledere er for passive «Dynamikken mellom næringslivet og politikken er i endring. Selskapene må finne sin plass», skriver Olav Vaksvik Hansen.
PR-byråene svarer på Arendalsuka-kritikk Alle er enige om at man ikke må bruke byrå for å bli sett, men de anbefaler det sterkt.
Årsresultatet stupte med 40 prosent for Rud Pedersen: – 2023 var som en berg og dalbane Men selv om det ble et tøft år, fikk de ansatte bonus og det ble tatt millionutbytte.