In Sight blir mediebyrå for Maxbo In Sight AS og byggevarekjeden Maxbo har inngått en langsiktig samarbeidsavtale for levering av mediebyråtjenester.
DNB går igjen inn som sponsor av Den Norske Opera & Ballett – Vi har savnet dette, sier Aina Lemoen Lunde, markedsdirektør i DNB.
NPG og Spaceport Norway inngår strategisk partnerskap – Vårt samarbeid med NPG er en naturlig utvikling
Involve Advertising inngår rammeavtale med NFF Avtalen gjelder for levering av tjenester innen grafisk design og kreativt arbeid.
HK Link skal jobbe med flere kjente merkevarer Etter en lang prosess har HK Link og Bitastad inngått et samarbeid.
LEGO velger Publicis One som nytt globalt mediebyrå LEGO Group har valgt Publicis One, drevet av Starcom, som sitt nye globale mediebyrå etter en 18-måneders pitchprosess.
Talerlisten inn i Geelmuyden Kiese-fellesskapet Foredragsfirmaet Talerlisten blir «samboere» med kommunikasjonshuset Geelmuyden Kiese og eventbyrået Playroom.
Ice inngår samarbeid med Øyafestivalen og Miniøya Begge avtalene har opsjon om forlengelse med ønske om et langsiktig samarbeid.
MFO og Wavemaker i nytt samarbeid Fra 1. april gikk et av Norges største mediebyråer, Wavemaker, inn som ny samarbeidspartner og sponsor av MFO.
Vil ta opp kampen med de store: Starter byrå-nettverk Håper flere merkevarer på Vestlandet velger mindre, uavhengige miljøer i framtiden.
A2N inngår samarbeid med tannklinikk A2N får en av Nordens største privateide tannklinikker på kundelisten.
Samsung med storsatsing på Colosseum Kino Samsung Electronics Norge og Egmont-selskapene Nordisk Film Kino og Media Direct Norge (MDN) har inngått en stor eksponeringsavtale knyttet til Colosseum Kino i Oslo.
Aschehoug utdanning velger Släger Etter å ha møtt flere byråer i en pitch-prosess som begynte før jul, endte Aschehoug utdanning opp med å velge Släger som ny byråpartner.