JCP-byrået har åpnet Samsung pop-up-butikk Har bygget butikken som en liten sørkoreansk butikk og latt seg inspirere av både K-pop og K-tech.
Samsung lanserer ny OL-kampanje – utfordrer janteloven Samsung inngikk i januar et samarbeid med to av Norges største OL-håp, Karsten Warholm og Grace Bullen. Nå lanserer de sin første kampanje – og sammen med en rekke OL-utøvere utfordrer de janteloven.
Samsung med storsatsing på Colosseum Kino Samsung Electronics Norge og Egmont-selskapene Nordisk Film Kino og Media Direct Norge (MDN) har inngått en stor eksponeringsavtale knyttet til Colosseum Kino i Oslo.
JCP og Samsung med «hemmelig» lansering Denne uken var det duket for lanseringen av Samsung sine nye mobilflaggskip; Galaxy S24-serien. Strategien bak lanseringen var å ikke nevne hvem som var avsender i teaser-kampanjen.
Geelmuyden Kiese og Trigger stikker av med tre IN2Sabre-gull Norske byrå hevder seg i internasjonalt konkurranse.
Warner Bros. Discovery og Samsung med nordisk annonsesamarbeid Samarbeidet gir Warner Bros. Discovery muligheten til å utvide sin digitale portefølje, og gjelder for hele Norden.
Vipps topper listen over best likte merkevarer for tredje året på rad Og i Danmark topper MobilePay listen: – Det er stas å ha samlet de to sterkeste merkevarene i Norden i ett selskap, sier leder for mennesker og merkevare i Vipps, Even Westerveld.
Publicis MSL henter Anette Kjølberg fra This Is Inngår i en større satsing på profilmarkedsføring på tvers av Publicis-byråene Kitchen, Starcom og MSL.
Foodoraas markedssjef går til bilbransjen Lise Prydz Aarstrand blir ny merkesjef i Stellantis med ansvar for DS.
Koronapandemien ga rekordresultater for teknologiselskapene Apple, Facebook og Samsung kan vise til imponerende resultater i forrige kvartal.