TV 2 ansetter Albert W. Arli som direktør for merkevare og markedsføring Arli kommer fra stillingen som markedsdirektør i OneCall, og starter i september i TV 2.
Altibox anser TV 2s beskjed som PR-utspill: – Virker som de sier det som passer dem best – At de velger hva de vil høre, uavhengig av hva vi faktisk forteller, illustrerer egentlig hvorfor det ikke er grunnlag for en avtale, svarer Sarah Willand i TV 2.
Sarah Willand får utvidet ansvar for markedsføring i TV 2 Kanalen varsler endringer i leder og redaktørgruppen. Det får og konsekvenser for markedsføringen til TV 2.
TV 2: – Vi taper enorme summer hver dag på å gå i svart Men sier konflikten med Telenor handler om kanalens eksistens.
Sarah Willand tar permisjon fra TV 2 Organisasjons- og kommunikasjonsdirektøren deltar på Forsvarets sjefskurs denne høsten.
TV 2-direktør Sarah Willand: – Jeg er fornøyd når jeg ser at kommunikasjonen gir effekt I første utgave av #KOM24-frokost kan du bli bedre kjent med organisasjons- og kommunikasjonsdirektør Sarah Willand i TV 2.