SAS lanserer ny merkevarekampanje i Skandinavia – Med kampanjen ønsker vi å minne om at uansett hvor du skal i Skandinavia, tar SAS deg dit.
Mener Forbrukertilsynet ikke er strenge nok mot grønnvasking – Det skal svi og fare med løgn, sier lederen i Framtiden i våre hender, som etterspør avskrekkende sanksjoner mot villende markedsføring.
HS Media har landet avtale med SAS SAS og salgs- og markedsføringsselskapet HS Media er blitt enige om en avtale om salg av reklame for SAS sine medieplattformer.
Øystein André Schmidt blir ny pressesjef i SAS Tidligere pressesjef i Danske Bank har navigert gjennom mye turbulens før han landet i SAS.
Bærekraftbarometer: T-banen til topps, Sbanken stuper dramatisk Sporveien vinner Bærekraftprisen for femte gang, mens Sbanken opplever det største fallet noensinne registrert i Norsk Bærekraftbarometer.
Strømbransjen kommer dårligst ut i ny tillitsundersøkelse – Vi ble overrasket over å finne at svært mange av virksomhetene med høy kjennskap har lav tillit i befolkningen.
«Ei sinnssjuk reise»: Menneska som skapte norsk PR-historie Då andre verdskrig var over var det mange nordmenn som var svært fasinert over dette med public relations. Slik utvikla bransjen seg til det me kjenner i dag.
Tror Norwegians Widerøe-oppkjøp vil få konsekvenser for SAS Norwegians oppkjøp av Widerøe er en symboltung handling, mener ekspert.
Ringnes om Freia-boikotten: – Forståelig at folk engasjerer seg Kommunikasjonssjef i Ringnes, Nicolay Bruusgaard, vil ikke mene noe særlig om boikotten av Freia-produkter.
Forbrukerrådet mener SAS og Norwegian grønnvasker – det vil de ha en slutt på Nå ber de myndighetene gripe inn mot markedsføring av “klimanøytrale” flyreiser.
Åpenbart for oss – men ikke for alle «Da meldingen fant veien til VGs redaksjon, begynte snøballen å rulle», skriver pressesjefen i SAS om hvorfor de dropper Freia-produkter.
Thomas Midteide er ny kommunikasjonsdirektør i Telenor – Er det i absolutte toppsjiktet av kommunikasjonsledere i Norge.
Finn.no med best omdømme i Norge Finn går helt til topps, Norwegian med fly-seier og Facebook med bunnplassering. Her er resultatene fra årets omdømmemåling.
Personlig erfaring hjalp pressesjefen i SAS gjennom selskapets krise-sommer Mens det stormet som verst rundt SAS hadde selskapets norske kommunikasjonssjef egne utfordringer på hjemmebane.
SAS lanserer helt ny kommunikasjonsplattform: – Nå begynner en helt ny tid – For våre kunder og internt begynner nå en ny tid, sier SAS sin kommunikasjonsdirektør til KOM24. I dag lanserer de en helt ny merkevareplattform.
Kommunikasjonssjef: – En eksistensiell forhandling for SAS Meklingen mellom SAS-pilotene og ledelsen er helt avgjørende for hele selskapets framtid, sier kommunikasjonssjef Karin Nyman i SAS.
Internkommunikasjonen er viktig for Flyr – har egen idéboks på intranettet – Det er god takhøyde for å komme med ideer og innspill på tvers av avdelingen, sier kommunikasjonsdirektør Anita Svanes.
Kjære SAS: Det holder nå «De hadde planlagt reisen i to år, et reisefølge på 30. 19 barn. Totalt utgjorde de alle rom på et lite hotell i Hellas, med unntak av ett. Så kom streiken, skriver Beatriz Jaquotot Rivera.».