Partnerstudio lanserer podkast med Kondomeriet: – En våt drøm I dag lanserer Kondomeriet «Puteprat» – en ærlig og filterløs podkast som tar dine spørsmål rundt sex og samliv på alvor.
Ny online reiseserie fra Schibsted Partnerstudio og Norwegian Norwegian og Schibsted Partnerstudio lanserte mandag reiseserien TAKEOFF, en konkurransedrevet realityserie laget for VGTV.no.
Schibsted gir gratis reklame til dyrehjelp Schibsted Partnerstudio partner opp med NOR DOG. Veldedighetsorganisasjonen får gratis reklame på VG-fronten.
Schibsted Partnerstudio med kommersiell AI-stemme: – Banebrytende Torsdag 29. juni ble du møtt av annonsørinnhold fra Equinor på VG-fronten. Inni artikkelen skjulte det seg en rykende fersk nyhet: Partnerstudios egen AI-stemme.
Equinor-toppen var redd annonsørinnholdet ville ødelegge Forklart-podkasten – Jeg hadde, og har, stor respekt for Forklart, og kjente virkelig på følelsen av å være med å ødelegge suksess-podkasten til Aftenposten.
Partnerstudio sikrer seg flere nominasjoner i anerkjent content-konkurranse Partnerstudio har fem vinnersjanser senere denne måneden i Digiday Content Marketing Awards.
Schibsted Partnerstudio med stor kvinnesatsing – Mange av de viktigste stemmene innen kvinnetematikk blir ikke hørt godt nok. Nå skal vi gi annonsører en felles arena med vår satsing, sier Partnerstudio-sjefen.
Schibsted skal kutte en halv milliard – dette betyr det for Partnerstudio Sier de vil gjøre kostnadsjusteringer underveis i 2023.
Partnerstudio-sjefen forbereder seg på et usikkert 2023 – Men i tider med potensiell nedgang finnes det alltid muligheter, så det gjelder å være i stand til å spotte de. Jeg tror det blir litt «fighter spirit» i bransjen neste år, og som MMA-fan kan jeg si at det passer meg fint.
Publicis styrker innholdsmiljøet med tre nye Publicis eget innholdsmiljø, SHIFT, fortsetter veksten, og henter redaktør fra Schibsted Partnerstudio, innholdsprodusent fra Amedia og designer fra SMFB.
Henriette skal utvikle og utforske lyd og podkast i Bauer Media – Det har lenge vært en drøm å jobbe mer med podkast. Jeg er nysgjerrig på lyd, og det ser vi også at nordmenn er.
Mikaela er den nye Partnerstudio-direktøren: – Folk skal si «å faen» når de ser Partnerstudio-innhold Den nye Partenerstudiodirektøren, Mikaela Folkestad har forberedt seg med coach når hun snart trer inn i den nye rollen. Slik skal hun balansere flinke-Mika med rampe-Mika.
Schibsted med klare krav til ny Partnerstudiodirektør: Må øke omsetningen med 200 millioner kroner – Jobben hennes blir å flytte den årlige omsetningen til en halv milliard kroner
«Utenlandske» artikler har sørget for en bredere målgruppe Det er vanskeligere å nå ut til enkelte miljøer enn andre. For å spre et svært viktig budskap også til dem, har Helsedirektoratet og Schibsted Partnerstudio for første gang produsert annonsørinnhold på noe annet enn norsk.