Synlighet begynner høsten med elleve nyansettelser Har aldri hatt så mange søkere til ledige jobber før.
– Å lykkes med synlighet krever nye teknikker Smood Social jobber aktivt med søkemotoroptimalisering i sosiale medier for sine kunder. Trine Therese Slagnes tok med seg sine viktigste erfaringer og læringer til Social Media Days.
Nyoppstartet Duo henter flere store samarbeid med nytt konsept – Vi trivdes godt i Hensikt, men da bransjen fikk seg en solid knekk, var vi uenige om veien videre.
RePlan omstrukturerer og utvider: – Kan endelig ta ut lønn Markedsføringsbyrået RePlan utvider med nye kontorer i Oslo og Kristiansand.
Spoon lanserer skreddesrsydd kommersiell plattform for markedsføring av mat og drikke Den nye innholdsplattformen brukes allerede av store globale merkevarer.
Dintero styrker markedsteamet - henter Helene fra Nettrafikk – Vi jobber kontinuerlig med vekst ved å bygge merkevare. Vi ser at bieffekten av dette er at de aller dyktigste kandidatene nå velger oss.
Her er det viktigste du trenger å forstå om AI det følgende året «Annenhver ekspert på SEO og innhold ler og gråter, avhengig av ståsted. Både nettbutikkeiere og CTOs spør: «Er AI bra eller dårlig for SEO?»», skriver Paul Grønseth.
Helene synes det er for mange «regler» på LinkedIn – Hvis spillerommet blir så begrenset, blir det heller ikke rom for noe nytt. Jeg tror vi må utfordre dagens «regler» så vi ikke blir for tekniske.
SEO-raketten Rocket har gått fra tre til åtte ansatte på et år Har hentet inn Paul Grønseth fra Synlighet som ny SEO-spesialist.
Semway lanserer ny tjeneste: – Konkurrentene bør skjelve i buksene Balanserer kreativitet og bruk av data i den nye tjenesten.
Rocket har hentet inn ny SEO-leder Vegard Moberg er ny leder for SEO i digitalmarkedsføringsbyrået Rocket. Han kommer fra samme rolle i byrået Amidays, og går også inn som partner i byrået.
– Bruker du ikke Google Analytics er det som å være butikksjef i mørket Slik kan få mer ut av nettsidene dine, forklarer SEO-ekspert Sindre Kjosås.
Dansk SEO-byrå med store ambisjoner for det norske markedet I Danmark opplevde byrået en sterk vekst i løpet av sine første fire år. I Norge har byrået troen på enda raskere og sterkere vekst.
Endelig får Lindorff bytte navn Fire år etter sammenslåingen som skapte Intrum, kan inkassoselskapet endelig begynne å bruke navnet i Norge.
Snart er det Black Friday: – Dette er noe nettbutikker burde begynne å tenke på allerede i august Deler de beste triksene for å lykkes med markedsføringen for det som for mange er årets viktigste uker.
Markedssjefene: – Vi er utsolgt Byrået har lyst ut syv stillinger, men håper på å ansette enda flere.