Ekteparet gjør reklame til en familieaffære: – Trodde vi skulle krangle mer Kone & Mann satser på en kortere vei til reklame – og møter et marked som er lei av trygg og kjedelig reklame.
Helthjem og Simpleness med ny kampanje - vintage levert på døra Sammen med Helthjem har Simpleness utviklet et kommunikasjonskonsept som skal pågå ut året.
Slik lyktes MYYK med sine kampanjer Simpleness fortalte om de 10 suksesskriteriene som gjorde at MYYK lyktes.
Vilde håper Instagram-kontoen kan bidra med «påske-hjelp» – Jeg tror mange kvier seg for å spørre om hjelp – men at det kan føles litt lettere hvis man har en knagg å henge det på, slik som påsken eller våren som nærmer seg.
Simpleness satser på egne merkevarer: – Kan prøve og feile med høyere risiko Vekstbyrået står bak merkevarene MYYK og Papaya - utelukker ikke en tredje merkevare i år.
Marte blir Adlibris første norske markedssjef Adlibris vil styrke sin posisjon i Norge og henter Marte Saugestad Ruus som ny Markedssjef.
Helthjem ansetter ny markedssjef – henter fra egne rekker – Jeg ønsker å bidra med å gjøre Helthjem enda mer synlig, sier Marte Grevle.