Slik er status på lønn og likestilling hos Publicis Andelen kvinner i byrået har økt med fire prosent siden 2022.
Slik skal de bli «landets heteste innholdsbyrå» Innholdsavdelingen har fått nytt navn og ny strategi.
Publicis styrker seg på sosiale medier og influenser-reklame Andrea Brygard er ansatt som leder for sosiale medier i Publicis.
Tonje Hallén Askim tar over som byråleder i Elg – Med hennes strategiske bakgrunn er vi godt rigget til å utvikle Elgs posisjon som SoMe-byrå ytterligere, slik jeg ser det har vi så vidt startet, sier konserndirektør i Ahead Group, Kjetil Botten Skogly.
Siri Platou starter året med ny jobb i Publicis-huset Skal lede Publicis-huset sin satsing på innholdsmarkedsføring og sosiale medier.
Så mye tjente norske reklame-topper i fjor I vårt utvalg skiller elleve millioner kroner mellom topp og bunn av oversikten.
– Du har ett sekund til å lykkes med en TikTok – Alt kan trende og det er plass til absolutt alt og alle, sier Jonas Fagerberg i Elg.
SoMe-byrået styrker TikTok- og YouTube-kompetansen Elg etablerer egne spesialist-teams: – Viktig for oss å sikre spisskompetanse i alle kanaler, sier byråleder Siri Platou.
Elg ønsker å tydeliggjøre behovet for spesialistbyråer Opplever enorm vekst etter at de ble et eget selskap under Ahead Group.
– Følg med, og vis vilje: Elg og Atyp kommer med sine tips for å finne sommerjobb Byråleder avslører at de ofte «stalker» spennende folk på LinkedIn: – Det kan være lurt å følge de byråene eller folkene man er interessert i å jobbe med.
Elg fortsetter veksten – har ansatt ti personer i løpet av ti måneder – Vi er i dialog med mange flinke SoMe-hoder og satser på å lande flere spennende ansettelser innen kort tid.
Elg har hanket inn SoMe-talent fra «Snaponomi» Therese Norum er ansatt som SoMe-kreatør: – Et perfekt tilskudd, sier Platou.
Elg-veksten fortsetter - henter inn fra Hyper og Red dentsu X – Vi vokser i takt med etterspørselen, og er alltid på jakt etter de flinkeste folkene i bransjen sier byråleder Platou.
– Norske navn som er rare på engelsk er ikke en ny idè, men Oda løste navnebytte med humor og finesse Elg-sjefen synes Oda er en av Norges mest spennende merkevarer, med mye uforløst potensiale på sosiale medier.
Miljøfond har valgt SoMe-byrå for å få bukt med plastproblematikken Får hjelp av Elg i kampen om å redusere plastforsøplingen og plastforbruket.
Elg-flokken fortsetter å vokse: – Tross koronapandemi har vi hatt full fart, sier byråleder – Jeg har lenge beundret kanalkreativiteten, snerten og den digitale synligheten, sier Elgs nye innholdsrådgiver.