Stjerneduo til Ahead-byrået Nova Vista – To svære fjær i hatten at disse kanonene velger oss, sier Kjetil Botten Skogly
Så mye ble Dinamo kjøpt for Daglig leder, Hølje Tefre, var til stede i retten for Dinamos konkursbegjæring.
Unni må gå etter 26 år i Dinamo: – Jeg er skuffa og forbanna Det er mange som er skuffa når den nye Dinamo-kabalen nå setter seg.
Så mange får bli med over i det nye Dinamo-selskapet – Det var ingen hyggelig situasjon, sier Tefre om uken som har gått.
I april var det ingen fare for byrået, sa byråsjefen. I dag er de slått konkurs Over 60 ansatte mister jobben.
Binta Hammerich og Hege Osvoll går til No Name Oslo Nå styrker vi vår evne til å utvikle strategier og konsepter,
Marius er ny konseptutvikler i TV 2 Marius Hanstad (42) hentes fra reklamebyrået POL, og er nå i gang som ny konseptutvikler i Marketing, TV 2.
Permitteringer og inkassovarsel i SMFBDinamo: – Ingen fare, sier daglig leder I løpet av bare noen uker fikk SMFB og Dinamo sju inkassovarsel på til sammen over en halv million kroner.
SMFB har laget kampanje for amerikansk motehus-gigant Bruker skaperen av serier som Grey’s Anatomy, Scandal, Bridgerton og Inventing Anna til å fronte første kampanje.
Stor oversikt: Dette er Norges mestvinnende byråer Nå begynner prisutdelingssesongen. KOM24 har her forsøkt å lage en oversikt som viser hvilke byrå som faktisk gjør det best i de viktigste konkurransene år etter år.
Hill+Knowlton henter Vibeke Hauge fra Design House Selskapet styrker seniorkompetansen med erfaren rådgiver.
Tidligere SMFB-sjef går til Hyper Henter avtroppende byråsjef og partner i SMFB, Kristian Schøning-Kristiansen.
SMFB og Dinamo fusjonerer - har store ambisjoner for fremtiden Myntkast bestemte navnet: – At både SMFB- og Dinamo-navnet skal være med fremover er åpenbart. Å forkaste ett av navnene eller lansere et nytt navn nå var aldri oppe til diskusjon, sier Hølje Tefre.
Good Morning Naug ruster seg opp på design Henter fra SMFB og Sverige: – Leverer kompetansen og magien som skal til for å få jobber til å skinne.
SMFB har sikret seg ny internasjonalt kunde – Å jobbe internasjonalt og spesielt i det amerikanske markedet, er krevende, sier kommersiell leder i SMFB Oscar Michaelsen, om samarbeidet med St. John.
Bold styrker laget – har valgt en blanding av nyutdannede og erfarne Bold Scandinavia ansetter fire nye: – Avgjørende for å lykkes, sier CEO Tine Moe Løvberg.
Derfor brøt de ut og startet sitt eget reklamebyrå – Ingen av oss har vel et ønske om å gjenskape de byråene vi har vært i.