Gav nesten opp NAV sin satsing på Snap – så gjorde de dette NAV Jobblyst delte sine tips for å lykkes med innhold i Snapchat.
Nå går TikTok-bruken nedover i Norge Etter et år omtrent uten vekst i nye brukere, går nå bruken av TikTok markant nedover. Snapchat på sin side opplever stor vekst.
Forsvaret med Snap-suksess: – Vi er stolte over å nå ut til så mange Forsvarets Snap-konto er blitt så populær at Snap selv tok kontakt med dem.
Byråene: Dette er bra SoMe-innhold i 2024 SoMe-byråene har noe ulikt syn på trendene innen markedsføring gjennom det kommende året.
Norske selskaper er avhengig av tillit. Det er ikke tek-gigantene, mener eksperter Eksperter mener selskaper som Meta, TikTok og Google ikke har like mange insentiver til å være åpne og etterrettelige som norske aktører.
Dette sier advokaten om Metas annonse-grep Vebjørn Søndersrød tviler på at nordmenn er villige til å betale for en mer GDPR-vennlig utgave av Facebook.
Den elleville TikTok-veksten har stoppet helt opp TikTok kom som en kule og fikk alles oppmerksomhet. Men nå har veksten omtrent stoppet opp. Og visste du at folk i Oslo bruker Snap langt mindre enn folk i resten av landet?
Derfor kan Pinterest være effektivt i markedsføring: – Veldig undervurdert Thomas Moen er overbevist om at mange flere burde ta i bruk den sosiale plattformen.
Vant for andre år på rad: – Har ikke tenkt å gi andre muligheten neste år Martin Wenstad Janssen og Haakon Gedde-Dahl i Snap var storfornøyde etter seier i Kanalbattle.
Snapchat vant årets Kanalbattle Snapchat dro det lengste strået, og stakk av med seieren i Kanalbattle 2023.
Famler digitale markedsførere i blinde? «Vi opplever at digitale markedsførere har en vei å gå når det kommer til effektmålinger og at markedssjefen eller CFO i enda større grad bør utfordres», skriver Roxane Panopoulos & Per Christian Strand Teslo
Slik skal Snapchat være med og hjelpe folk som er ensomme På Verdensdagen for psykisk helse lanserer Snapchat en ny interaktiv linse som skal gjøre det lettere å prate åpent med hverandre og bli bedre kjent.
Flertall for å øke aldersgrensen i sosiale medier Hele 52 prosent av befolkningen mener aldersgrensen for sosiale medier bør økes fra 13 til 16 år, viser en fersk undersøkelse fra Opinion samfunnsmonitor.
25 år med sosiale medier – Del 3: Nye formater Med sosiale medier etablert som en del av hverdagen til folk flest, begynte nye formater å dukke opp. Med det begynte også de ulike plattformene å kopiere hverandre. Det som ble populært på én plattform, dukket snart opp på de andre.