Gaitline og Bureau bisto folk med nye sko på nasjonaldagen Den norske skoprodusenten Gaitline fronter seg selv som «The World’s Most Supportive Shoe.» Det ville de bevise på selveste nasjonaldagen.
Kari Traa og Bureau går på trynet i ny kampanje Kari Traa frir til (norsk)amerikanere med ny kampanje i samarbeid med Bureau.
Harselerer med bedriftsledere og pensjon i ny reklamefilm Fagforeningen Tekna ønsker å sette spørsmål om pensjon på agendaen.
Plan klare med sin største merkevarebyggende kampanje noensinne Sammen med kampanjen lanseres også en ny måte å støtte organisasjonen på.
Bureau henter Ola Nielsen fra WAL Har allerede rukket å vinne en pitch, finne nye Bureau-kontorer og går inn som partner i selskapet.
Lise Schelvan blir byråleder – Det er spennende og givende å komme til et selskap med en så tydelig uttalt posisjon.
– Dette er en storm i et melkeglass Denne påsken skal Snorre smøre seg med solfaktor – samt litt ekstra tålmodighet.