TikTokeren skal lage SoMe-innhold for Norsk Tipping – Når en av Norges største merkevarer spør meg om å lage innhold for dem, føler jeg at jeg har gjort noe riktig, sier Mikael Lien.
Metas kontroversielle reklame-grep: Dette sier mediebyråene Meta innfører fullskjerm-reklamer for å kontre EU-granskningen. Det er det delte meninger om blant mediebyråene.
TikTok blir en del av Wee.no sin markedsstrategi – Vi forventet ikke at TikTok skulle være en så effektiv kanal for å nå utstyrs- og maskinkunder, sier markedssjef i Wee.no, Vivian Wee Flatnes.
Huseierne styrker SoMe-laget Hele 160 søkere kjempet om den nyopprettede stillingen hos forbrukerorganisasjonen.
Tibber viser muskler i ny kampanje – Tjen penger mens du sover Tenk deg at du både kan være en helt, og få betalt av strømleverandøren din. Det er kjernen i Tibbers nye kampanje, utviklet sammen med &Co. / NoA i København.
HS Media styrker seg med sosiale medier-kunder – Med satsingen på SoMe har HS Media også fått flere ben å stå på.
Byråene: Dette er bra SoMe-innhold i 2024 SoMe-byråene har noe ulikt syn på trendene innen markedsføring gjennom det kommende året.
HER Awards: Kvinneledet initiativ kårer Årets SoMe-Byrå – Vi trenger flere kvinner som tør å sparke ned dører og tenke stort.
FrP satser på to plattformer - men disse har de nesten valgt bort Fremskrittspartiet tror de kan nå unge velgere andre steder enn på TikTok og Snapchat.
MFO-lederen: – Vi kan nå mye lenger enn bare Oslo og Østlandet Daglig leder, Ida Cecilie Wille, gleder seg til høsten. Etter hvert kan MFO også bevege seg utenfor hovedstaden.
Dette er SoMe-trendene som vil definere 2023 «Merkevarene som blir gode på nisjer, shopping og kundepleie vil lede an inn i 2024. », skriver Tobias Sandhaug i Publicis Shift.
Ny SoMe-kampanje fra Merkle for Flybussen De kreative uttakene må spille på lag med algoritmene, derfor er filmene laget med GoPro og filmet i selfie-modus.
– Norske navn som er rare på engelsk er ikke en ny idè, men Oda løste navnebytte med humor og finesse Elg-sjefen synes Oda er en av Norges mest spennende merkevarer, med mye uforløst potensiale på sosiale medier.
Elg-flokken fortsetter å vokse: – Tross koronapandemi har vi hatt full fart, sier byråleder – Jeg har lenge beundret kanalkreativiteten, snerten og den digitale synligheten, sier Elgs nye innholdsrådgiver.
Disse 54 vil jobbe med SoMe for Universitetet i Bergen Journalister, fotografer og kommunikasjonsrådgivere kjemper om fast jobb i Bergen.
TikTok har passert tre milliarder nedlastinger Det sosiale nettverket er den femte nongame-appen som klarer dette.