– Dette er den viktigste nettsiden vi har vært med på å utvikle i år Skal hjelpe foreldre med å støtte barns utvikling av et godt kroppsbilde.
Caia Cosmetics tar plass midt i Oslo Sminkemerket til den svenske influenseren Bianca Ingrosso, dukker opp med popup-stand utenfor Glasmagasinet.
TikTok-trend gir ellevill etterspørsel Over natta ble frosne granatepler en av REMA 1000s mest etterspurte varer – og det hele startet på TikTok. Nå svarer dagligvarekjeden med både produktutvikling og tett overvåking av sosiale medier.
SATS anklages for villedende markedsføring Treningsformen Reformer Pilates trender i sosiale medier. Nå mener flere at SATS markedsfører det nye tilbudet på en villedende måte. Treningskjeden avviser kritikken.
Det er bra at Eivind Trædal misliker LinkedIn! «Etter å ha fulgt Trædal i årevis på Twitter (X) og Facebook, har jeg stor forståelse for at han misliker LinkedIn – det er rett og slett ikke rett forum for hans type ytringer», mener Rune Jevne Sjøhelle i PWC.
Fikk TikTok-suksess da de droppet å bruke de store influenserne El-fluensere viser fram produktet deres for millioner på TikTok.
Derfor misliker jeg LinkedIn så mye «Det er få ting jeg synes er mer uutholdelig enn å være i en sosial setting der alle opptrer smiskete og skrytende samtidig som de fortier seg selv i møte med spennende og/eller kontroversielle temaer», skriver Eivind Trædal i dette innlegget.
SV er første parti ut: Her gjør de narr av Høyres nye slagord Høyre sa de forventet å bli gjort narr av. Nå er allerede den første kampanjen her.
Ny kampanje speiler Oljefondet for å knuse myter Halve Norge frykter at skogen er i ferd med å forsvinne. Ved å låne litt av Oljefondets sterke kjennskap, lanserer Norges Skogeierforbund nå Skogfondet – «Norges grønne pensjonsfond».
Retriever lanserer LinkedIn-overvåking – LinkedIn varsler gjennomgang LinkedIn advarer mot uautorisert datainnhenting. Samtidig lanserer Retriever et nytt verktøy for overvåking og analyse på plattformen.
Inviterer til vårrengjøring av sosiale medier Kun 27 prosent opplever at influensere har en positiv innvirkning på hverdagen.
Nationaltheatret med satirestikk til hoppskandalen: – Vi har jukset Ski-VMs store snakkis får nå en teatralsk vri. Nationaltheatret parodierer hopplandslagets dress-skandale i en ny video – og får både hyllest og kritikk.
TikTok-topp til KOM24: – Vi kommer aldri i mål med sikkerhetsarbeidet TikTok kommer med endringer som skal gjøre det lettere for foreldre å følge med på tenåringers aktivitet på plattformen.
Dette er årets semifinalister HER Awards hyller kvinner som gjør en forskjell, og i år deles det ut priser i 14 kategorier. Blant prisene er Årets SoMe-byrå, Personlig merkevare og Bærekraftsprisen.
Kone & Mann nominert til årets SoMe-byrå Etter bare fem måneders drift er Kone & Mann blant semifinalistene til årets sosiale medier-byrå i HER AWARDS 2025, plukket ut av nærmere 2000 finalister.
inzpire me åpner plattformen – vil øke budsjettene som går til influenser-bransjen inzpire me, en nordisk plattform for samarbeid mellom annonsører, influensere og managements, åpner nå plattformen og gir annonsører gratis tilgang.
Blir Head of Content i Egmont People: – Nå kjører vi! Elise Bonilla rykker opp i Egmont People og får ansvaret for innholdssatsingen i byrået. Nå deler hun sine beste råd for å lykkes med innhold i en stadig mer uforutsigbar digital verden.
Tar helt av på Insta – har over 45 millioner visninger på noen dager – Jeg er litt forbauset selv over at det har gått så bra.