Byråtopp kom med woke-spådommer. Dette sier konkurrentene Espen Skoland spådde utviklingen i bransjen i 2025. De andre byråene er bare delvis enige.
Passion sto bak Northug-stunt Med Northugs oppsiktsvekkende startnummer-stunt under NM i Gåsbu har Passion Marketing Agency og Burger King demonstrert hva fryktløs sponsoraktivering betyr, mener de selv.
Sanofi inngår samarbeidsavtale med Salum Kashafali Legemiddelselskapet Sanofi inngår en to-års samarbeidsavtale med friidrettsstjernen Salum Kashafali og blir en av hans viktigste støttespillere.
Byrået bak Northugs burger-avtale om idrett og sponsing av usunne produkter: – Ikke gjort i desperasjon Tidligere langrennsstjerne Martin Johnsrud Sundby mener langrenn og godteriprodusenten Nidar ikke passer sammen. Han er også skeptisk til avtalen mellom tidligere lagkamerat Petter Northug og Burger King.
Norges raskeste tog fortsetter med Norges raskeste mann Salum Kashsafali forlenger samarbeidet med Flytoget og signerer en lynrask tre-års avtale.
Eliteserien ble Norges mest spennende sponsorobjekt igjen I dag kom Sponsor Insights rapport om det norske sponsormarkedet som bekrefter at Eliteserien for femte år på rad er landets mest spennende sponsorobjekt.
Ekspert reiser større spørsmål om sponsor-trend: – Usikker på om de får verdi for pengene Equinor avslutter samarbeidet med både Skiforbundet og Norges Fotballforbund. Flere mener de vil slite med å finne erstattere på sponsormarkedet.
Ekspert: Dette blir Braathens utfordring på sponsormarkedet nå Lucas Braathen skal heretter konkurrere for Brasil, og er i full gang med å finne nye sponsorer.
Slik forklarer de hopplandslagets sponsor-trøbbel – Mangler profiler Hoppsporten ligger etter andre idrettsgrener kommersielt sett, mener ekspert.
Ny brand manager i Tine: – Skal utfordre Q-Meieriene Tine henter Steffen Aabel for å riste sjokolademelk-markedet.