Derfor støtter de kvinnefotballen med millioner Flere store aktører i næringslivet velger å støtte lag i både Toppserien og i 1. divisjon.
Går mot sponsor-trenden: – Uaktuelt Flere toppklubber i norsk fotball har valgt å kalle opp stadionet sitt etter en av sponsorene deres. For noen er det derimot ikke et alternativ.
Andreas Aalling er ny mediesjef i Lillestrøm SK Aalling har de siste tre årene vært digital markedsfører i klubben. Nå får han en ny rolle.
Lasse Gimnes blir en del av Skiforbundets kommunikasjonsteam under VM Klæbo-rådgiveren skal jobbe tettere med Skiforbundet under VM.
2024 var et vanskelig år for idretten. Dette sier byråene om 2025 Blir det enklere å hente sponsorkroner i 2025?
Fuse ansetter Henrik Staavi som prosjektleder for sport Får hovedansvaret for å følge opp kunder og rettighetshavere, og sørge for god flyt og gjennomføring i prosjektene som byrået er en del av.
Byråtopp kom med woke-spådommer. Dette sier konkurrentene Espen Skoland spådde utviklingen i bransjen i 2025. De andre byråene er bare delvis enige.
Slik forbereder de seg på ski-VM på hjemmebane: – Ekstremt hektisk Over en måned før mesterskapet er i gang, er det allerede fullt kjør for de som jobber med kommunikasjon.
Vikings stadion bytter navn til Lyse Arena Lyse har inngått en avtale med Viking om å overta navnerettighetene for stadion, som tidligere het SR-Bank Arena.
– Antallet journalister som kommer er mye høyere enn vi er vant til Nå er det klart for håndball-VM på hjemmebane.
Carina Olset Hovda blir programleder under ski-VM PR-rådgiveren er et kjent fjes fra tiden i NRK, og skal tilbake på skjermen når VM er i gang.
Opprykket er sikret. Dette er de kommersielle målene nå På starten av året var både spillere og ansatte i Vålerenga langt nede. Nå har de konkrete planer for å få alle sidene ved klubben opp på Eliteserie-nivå igjen.
Kjemper mot klokka for å lande avtaler: – Ingenting er enkelt i dagens marked Hopp forlenger sponsoravtalen med Toyota, men har fremdeles et stykke igjen for å nå målene sine.
Taxifix blir hovedpartner i Elitehockeyligaen – Hockey er en sport som betyr mye for mange på et nasjonalt nivå.
Tid for å skru på sponsorkrana – ikke kutte «Jeg vil utfordre toppledere til å ta seg en «strafferunde» og se med nye øyne på sine sponsorstrategier og finne måter å styrke bedriftens identitet og samfunnsansvar», skriver Gunnar Glavin Nybø.
Sponsorene gjorde OL-drømmen mulig: – Alt kan ikke handle om slag på kassa Med drahjelp fra «Like Muligheter»-prosjektet fikk Norge med et kvinnelag i stafett i OL, for første gang i historien.