Opprykket er sikret. Dette er de kommersielle målene nå På starten av året var både spillere og ansatte i Vålerenga langt nede. Nå har de konkrete planer for å få alle sidene ved klubben opp på Eliteserie-nivå igjen.
Kjemper mot klokka for å lande avtaler: – Ingenting er enkelt i dagens marked Hopp forlenger sponsoravtalen med Toyota, men har fremdeles et stykke igjen for å nå målene sine.
Taxifix blir hovedpartner i Elitehockeyligaen – Hockey er en sport som betyr mye for mange på et nasjonalt nivå.
Tid for å skru på sponsorkrana – ikke kutte «Jeg vil utfordre toppledere til å ta seg en «strafferunde» og se med nye øyne på sine sponsorstrategier og finne måter å styrke bedriftens identitet og samfunnsansvar», skriver Gunnar Glavin Nybø.
Sponsorene gjorde OL-drømmen mulig: – Alt kan ikke handle om slag på kassa Med drahjelp fra «Like Muligheter»-prosjektet fikk Norge med et kvinnelag i stafett i OL, for første gang i historien.
Carina Olset Hovda følger drømmen: – Turte først nå Allerede i NRK vurderte Carina Olset Hovda å starte for seg selv, men det var først nå hun turte å ta steget.
Vant pris: – Hadde ikke stått her uten han Kasper Kvello hadde aldri trodd at han skulle være nominert til en pris på Vixen. Fredag vant han pris.
NPG etablerer samarbeid med tidligere BBC-sjef NPG Sport & Communication inngår partnerskap med tidligere BBC-sportssjef og sjef for Discovery i Nord-Europa, Dominic Coles.
Derfor er fotballklubbene på LinkedIn Klubbene når helt andre målgrupper på LinkedIn enn på andre plattformer, opplyser de.
Discovery Norge skal dekke OL fra et virtuelt Tokyo-studio i Norge – Klaffer alt, kan dette bli vårt beste sommer-OL noensinne.
«Et europamesterskap er eksamen i ledelse og kommunikasjon både på og utenfor banen» – God kommunikasjon skaper trygghet