Widerøe kaster seg på gull-kok i Bergen med morsom kampanje Kaster seg på gullfeberen som herjer i Bergen.
Brann snudde fra katastrofe til seiersraid: Slik har markedsavdelingen ridd suksessbølgen – Det er supporterne vi kan takke.
Brann er klar for sesongstart – lanserer ny merkevarefilm – Filmen representerer på flere måter en ny epoke for Brann.
Slik har TV 2 klart å få fleire millionar views frå TikTok kvar veke – Me er heilt nøydd til å vera der i ei verd der det er vanskeleg å sjå forskjell på fake og ekte nyheiter.
Lanserer ny fotball-kampanje: – Aldri fått sånn respons Vil gi jenter som spiller fotball bedre muligheter.
Merker økende interesse: – Vi må tilbake til 2007-sesongen for å finne sammenlignbare tall Flere viser interesse for norsk toppfotball. Det gleder klubbene, som også jobber aktivt med å skape engasjement.
Vibeke bruker egen erfaring i nytt krisehåndteringskurs - forberedt på brann – Brannøvelser er noe man må trene på for å kunne være forberedt til den dagen det faktisk brenner. I enkelte tilfeller kan det stå om liv, men i de fleste sakene handler det om å redde materielle verdier og omdømmet.
Kommunikasjon i en krise handler ikke om å løse krisen «Kommunikasjon i en krise handler ikke om å løse krisen, men å håndtere den. Kommunikasjonen er tiltak som gjør at du kommer best mulig gjennom og kan løse krisen.», skriver Vibeke Johannesen.
Nedrykk, nachspiel-skandale og tomme tribuner: Slik skal den nye markedsansvarlige i Brann få opp interessen rundt klubben igjen – Det er det som er det kule. Du kan en dag planlegge en Sarpsborg-kamp og dagen etterpå så står hele Medie-Norge utenfor.
Legger opp som fotballspiller – nå blir han kommunikasjonsrådgiver på fulltid – Kommer til å angripe jobben på samme måte som fotballen.
Bergens Tidende: Brann får krisekommunikasjonshjelp av Zynk – Trengte kompetanse i en kritisk situasjon.
Dette sier kommunikasjonsekspertene om krisen i Brann og håndteringen av den – Det er Murphys lov som gjelder. Alt som kan gå galt, går galt og det dukker alltid opp nye ting, sier krisekommunikasjonsekspert.
I Apriil trodde de det var en spøk da Brann-keeperen ringte og sa han ville jobbe for de – Hvorfor skulle han som står i mål for Brann begynne å jobbe for oss?
Fotballproffen som vil bli kommunikasjonsrådgiver Den tidligere landslagskeeperen har alt begynt å jobbe som kommunikasjonsrådgiver, samtidig som han spiller toppfotball.
– Det er mye her som kunne ha vært gjort bedre. Selvfølgelig er det det KOM24 har snakket med Brann om kunstgress og kommunikasjon.