Usikkerhet, kutt og tregt marked. Dette er status for reklamebransjen Giganten NoA har kuttet ti prosent av de ansatte i Norge.
Schjærven skal få nordmenn til å spise mer frukt og grønt Opplysningskontoret for frukt og grønt (OFG) går nye veier for å få nordmenn til å spise mer frukt og grønt.
Publicis MSL henter inn influenser til etterspurt avdeling Kaja Isdahl sjekker inn i Publicis-huset som prosjektleder for profilmarkedsføring.
Dentsu-teamet beskriver Young Lions-briefen som en berg-og-dal-bane Måtte ty til uvanlige metoder for å holde fokus gjennom natten: – Hadde folk sett oss, hadde de trodd vi var gale, sier Silje Fylling.
Landkreditt inngår avtale med Publicis – Får et skreddersydd team – Det er stor stas å være med på å videreutvikle en så tradisjonsrik og viktig merkevare, sier Thomas Magnusen i MSL.
Publicis MSL henter Anette Kjølberg fra This Is Inngår i en større satsing på profilmarkedsføring på tvers av Publicis-byråene Kitchen, Starcom og MSL.
Publicis henter talenter fra utlandet: – Den norske talentbasen er ikke utømmelig Utvider bredden med utenlandske ansettelser, mens norske byråansatte sjeldnere ønsker utenlandsopphold over tid: – Nysgjerrighet og åpenhet er avgjørende for vår utvikling.
Publicis lanserer «Work Your World»: – Dette tar begrepet «hyttekontor» til nye høyder – Vi har jobbet hardt med å finne ut hvordan vi kan gjøre «hybridverdenen» til en mulighet for alle.
Tale Gjøvik forlater Los & Co etter bare ett år: – Kunne ikke takke nei til dette – Vi har prøvd å få Tale som kollega hele fem ganger tidligere, sier hennes nye sjef.
Bjarte Humborstad fra Caulis tildeles æresprisen – Et faglig geni av vår tid – En stor inspirasjon, sier daglig leder i INMA og ansvarlig for Performance Award, Camilla Grund.
Starcom har årets Performance Talent Stine Walquist tildeles spesialprisen under årets Perfomance Award: –
Tidligere Starcom-ansatt vender tilbake til byrået Patric Johann Ligner blir ny digital direktør i Starcom.
– Det er en gammeldags tanke at man må til kontoret for å utføre jobben sin Byråledere forbereder seg på å returnere til kontoret.
Vant historiens første Byråbattle – Jeg håper i dag at vi har skapt en arena hvor vi virkelig kan bli kjent med, utfordre og lære av byråene, sier daglig leder i MFO.
Starcom vant kampen om ice - skal sørge for å doble markedsandelen - Ice er en fantastisk spennende merkevare å jobbe med, sier Nina Skotte i Starcom.