Slik jobber profilbyråene for å bli attraktive – Når vi tar inn en profil, tenker vi mange år fram i tid.
Pol fortsetter eventyret med Talkmore i ny kampanje Den nye kampanjen satser på god dekning og troll.
Stian skulle bare bruke 10 000 kroner på en kampanje på Facebook, så trykket han feil Kunden fikk enormt med trafikk, men prisen ble høy.
PowerOffice med nytt filmkonsept: Hyller helter Signert Morgenstern og produsert av Einar Film og Fortellinger.
Kontent: – Jeg tror folk ville blitt overrasket om de visste hvor mange ganger vi som byrå sier nei til kunder på vegne av profiler Influenserbyrået Kontent opplevde stor omsetningsvekst i fjor. Slik skal de fortsette veksten i 2022.
Nettselskap hyrer inn Geelmuyden Kiese for å fortelle hvordan de jobber Strømnettet dekker et område større enn Danmark. Nå har de laget en kampanje for å fortelle kundene sine at det koster å vedlikeholde det.
Hanneli Mustaparta går til influencerbyrået Kontent Hun skal både jobbe med influencer-kampanjer og andre større prosjekter.