Kritisk til mediehåndteringen: – Bør ha en strategi som alle skjønner NRK-kommentator Jan Petter Saltvedt mener Fotballforbundet har mistet kontrollen når stjerner som Erling Braut Haaland og Caroline Graham Hansen ikke stiller opp for pressen.
Bli med på innsiden av pressemøtet: – Jeg mistenker at dette er en sak vi kunne svart ut bedre KOM24 ble med på pressemøtet i Miljødirektoratets kommunikasjonsavdeling.
Derfor bør tillit trumfe ytelse i digitale strategier «Vi bør prioritere plattformer som ikke bare leverer ytelse, men som først og fremst demonstrerer en høy grad av transparens og etikk», skriver Jan Berthrand Danielsen.
ANTI's arbeid hylles som et mesterstykke Lederduoen i ANTI vil gi design en større plass i hele merkevare- og kommunikasjonsløpet.
Henter tidligere kollega: Morten Kjærsgaard blir leder for strategi i H&K – Vi skal tette gapet mellom management consulting og kommunikasjon, sier Andreas Wabø.
Politiske strateger om «Makta»: – Det klør i krisefingrene «Makta» diskuteres i politiske kretser. Både Thomas Tangen (V) og Cato Husabø Fossen (H) synes det er helt greit at serien ikke handler om deres parti.
Derfor bør dagens merkevarer se på sine sosiale medier-strategier når folk har dårligere råd Mener mange bør bli mye flinkere på å tenke organisk rekkevidde.
Sannum & Bergestuen leverer knalltall for 2022: – Skal være bransjens morsomste arbeidsplass Selger du sjampo må du ha mer å by på skal Sannum & Bergestuen jobbe med deg.