De-influencing-bølgen er tilbake – og den kan bli kostbar for merkevarer Motstandsbevegelsen «de-influencing» er tilbake og kan få store konsekvenser for merkevaren din, advarer sosiale medier-eksperten.
I fjor fikk de bøttevis av kjeft, nå prøver Stendi seg igjen Sist søkte de etter talentløse idioter. Nå renner dassen over hos Stendi.
Reagerer på LinkedIn-priser: – Ganske stivt – For store bedrifter er det sikkert en såpass liten utgift at det går fint, men for mindre bedrifter blir det verre, sier Katinka Sletten.
Synlighet begynner høsten med elleve nyansettelser Har aldri hatt så mange søkere til ledige jobber før.
– Stadig flere er skeptiske til å legge alle eggene sine i Meta-kurven Disse trendene bør man følge med på innen innholdsmarkedsføring akkurat nå, ifølge byråene.
Katinkas første sommer med baby: – Hytteliv i Trysil og håp om spontanreiser Katinka Sletten nyter sommeren med familien og deler samtidig sine beste tips for å lykkes i bransjen.
Byråene deler: Dette er de viktigste trendene innenfor content marketing – Stadig flere ønsker innholdet sitt produsert av KI.
Kritisk til Støres forslag:– Truende for ytringsfriheten vår Statsministeren vil innføre aldersgrense på sosiale medier. Det er det delte meninger om.
«Gutta» svarer med personangrep på kritikken – At en middelaldrende dame, rake motsetningen til målgruppen vår, ikke digger innholdet vårt, driter vi helt ærlig i, skriver «Gutta» til VG.
Jeg tror ikke vi kommer til å se én stor gigant som Facebook i fremtiden «De gigantiske kanalene vi kjenner i dag vil selvfølgelig gjøre sitt for å kvele de små og åpne versjonene, men i det siste har det skjedd en hel rekke endringer som tyder på at disse uavhengige kanalene er kommet for å bli», skriver Katinka Sletten.
Abonnement-løsning på Meta: Dette kan det bety for annonsørene Meta har luftet forslaget om å innføre en abonnementsavgift på sine plattformer. Hvordan vil det påvirke annonsører?
Slik får du fart på sosiale medier: – Ikke vær en dørmatte Kritikk kan blant annet møtes med humor i sosiale medier, mener Katinka Sletten.
Disse trendene vil påvirke din SoMe-strategi framover Nordmenn bruker to timer om dagen på sosiale medier. Likevel har ikke alle bedrifter hentet ut potensialet som ligger der.
Omsorgsaktøren Stendi går for Synlighet: – En perfekt match Skal ta en tydelig posisjon som «best på kvalitet».
Kåre Garnes er ny SEO-spesialist i Synlighet Synlighet har ansatt Kåre Garnes som seniorrådgiver og SEO-spesialist. I tillegg er Veronica Sagbakken og Benjamin Blatch er også hentet inn.
Spleis med nytt byråsamarbeid - skal satse på dugnad Spleis er godt etablert innen folkefinansiering. Nå har de lansert en helt ny tjeneste, skreddersydd for dugnad.
Christoffer skal sørge for at KPMG tar mer plass i sosiale medier Disse plattformene prioriteres av den nye SoMe-sjefen.