Takk for sist må se at inntektene fortsatt går nedover Selv om driftsresultatet økte med 7500 prosent i fjor, ble det ikke mye penger i kassen for det lille byrået.
Dette er trendene vi tror vil prege 2025 «Hvem hadde trodd at innholdsåret skulle starte med blitskrig og krangling om innholdsproduksjon på restaurant? Ikke vi! Allikevel tør vi å spå et par innholdstrender vi tror kommer til å prege 2025», skriver Sara Strand og Ida Solem.
Sosiale medier-trendene vi har troen på i 2024 «Vi tror at flere bedrifter vil revurdere sosiale medier-strategien sin i år», skriver Sara Strand.
Takk for sist henter ny innholdsprodusent – Akkurat den kompetansen og de kvalitetene vi var på jakt etter.
Denne påsken får Ida kanskje gått på ski over Grønland Hun kan også fortelle om da hun og kollegaen fikk en personlig hilsen fra Ola Conny kjent fra «Ullared».
Startet opp under lockdown: – Vi kaller oss et ansvarlig innholdsbyrå Nå har innholdsbyrået Takk for sist kommet på banen.