Humor og Trond Fausa Aurvåg skal selge mer Melange Med litt mer humor vil Mills og ANTI gjøre flytende Melange til en enda større suksess.
Schempelett kampanje fra SpareBank 1 og Morgenstern Hyller skaperkraft, initiativ og ståpåvilje og i ny reklamefilm.
Bjørn har startet internkommunikasjonsbyrå – mener dette er det beste innen employer branding – Å ha medarbeidere som snakker varmt om bedriften – det er den beste markedsføringen en virksomhet kan ha!
Norsk arbeidsliv retter fokus mot drikkepress på arbeidsplassen En rapport fra FHI viser at 300 000 arbeidstakere dropper jobbfesten og at alkohol er årsaken.
Nyt Norge resirkulerer: Spiller reklamefilmen baklengs – Mange kan nok kjenne seg igjen i at mye har føltes litt bakvendt i det siste, og nettopp derfor likte vi denne ideen.
Aftenposten fortsetter kampen mot skråsikkerhet – Vi er mange som sliter med skråsikkerhet av og til, sier sjefredaktør i Aftenposten, Trine Eilertsen.