– Den bobler av kreativt overskudd! Tre jobber fra den siste tiden blir trukket fram og får fortjent heder av bransjekollegaer.
– Jesper og Ola har blitt våre superstjerner Hvordan blir du verdensledende på dyrevelferd? Norsk Kylling svarer med varme historier om en lun bonde, et nysgjerrig onkelbarn – og kyllinger.
Årets Eliteseriekampanje fra TV 2 er ute I slutten av mars sparkes Eliteserien 2025 i gang på TV 2, og nå ruller lanseringsfilmen på norske skjermer. Anført av artist Stein Torleif Bjella, følger vi et knippe nordmenn og Eliteseriens plass i deres liv.
Ny Sølvfisken-jury klar: – En av de gjeveste prisene i bransjen TV 2 har satt sammen årets Sølvfisken-jury, med Håkon Fretheim fra Per Høj i spissen. Sammen skal de kåre årets beste reklamefilmer – og jurylederen gleder seg til å dykke ned i kreativiteten.
Thon og ANTI lanserer sin første kampanje sammen Norges beste hotellfrokost gjør noe med deg. Det vil Thon Hotels fortelle i sin nye kampanje utviklet av ANTI.
Hele Norge tæpper (bortsett fra Hans-Egil) I en ny kampanje som skal fortelle om den nye mobilbetalingstjenesten «Tæppe med Vipps», stiller DNB og TRY et av livets virkelig store spørsmål: Hva betyr det egentlig «å tæppe med mobil»?
Humor og Trond Fausa Aurvåg skal selge mer Melange Med litt mer humor vil Mills og ANTI gjøre flytende Melange til en enda større suksess.
Schempelett kampanje fra SpareBank 1 og Morgenstern Hyller skaperkraft, initiativ og ståpåvilje og i ny reklamefilm.
Bjørn har startet internkommunikasjonsbyrå – mener dette er det beste innen employer branding – Å ha medarbeidere som snakker varmt om bedriften – det er den beste markedsføringen en virksomhet kan ha!
Norsk arbeidsliv retter fokus mot drikkepress på arbeidsplassen En rapport fra FHI viser at 300 000 arbeidstakere dropper jobbfesten og at alkohol er årsaken.
Nyt Norge resirkulerer: Spiller reklamefilmen baklengs – Mange kan nok kjenne seg igjen i at mye har føltes litt bakvendt i det siste, og nettopp derfor likte vi denne ideen.
Aftenposten fortsetter kampen mot skråsikkerhet – Vi er mange som sliter med skråsikkerhet av og til, sier sjefredaktør i Aftenposten, Trine Eilertsen.