Derfor takker influenseren nei til lukrative samarbeid – Kjappe penger lønner seg aldri, sier Ida Gran-Jansen.
Snapchat vant årets Kanalbattle Snapchat dro det lengste strået, og stakk av med seieren i Kanalbattle 2023.
17 influensere inn på eiersiden i grønt byrå I Team Tomorrow er målet at alle samarbeid profilene gjennomfører skal inspirere og engasjere forbrukere til en mer bærekraftig livsstil.
Satser på bærekraftsinfluensere – nå gir de og ut bøker – Med forlaget så skaper vi en enda større plattform for gode forbilder for morgendagen.
– Vi trenger at noen av de vi sier nei til tenker shit de sier nei til reklamekronene våre Håper på forandring.
Denne trioen slår seg sammen for å lansere en rekke bærekraftige selskap Louise Fuchs går inn som partner i profilbyrået Team Tomorrow og starter bærekraftsbyrå og forlag sammen med bærekraftsprofil Hanne-Lene Dahlgren og mediaprofil Nikolai Kaatorp Mathisen.
EU skjerper nå kravene rundt grønnvasking: – Målet er å finne ut hvem som faktisk gjør good shit Samtidig er Team Tomorrow nummer 500 til å signere Grønnvaskingsplakaten her i Norge.
Hanne-Lene logget av en uke: – Burde gjøre det oftere Da hun og ektemannen feiret ti års bryllupsdag, tok hun seg fri fra sosiale medier og e-post i en uke. Turen gikk til Mauritius, men influenseren innrømmer at hun føler på flyskam: – Det er litt bitter sweet.
Siden februar har Nikolai og Hanne-Lene sagt nei til oppdrag for to millioner kroner – Det er den eneste og riktige måten å gjøre det på.